آگهی ویژه

برای چی از سایت زرسی جواهرات نقره بخریم؟

تمام جواهرات نقره سایت زرسی دارای اصل و دارای مهر ۹۲۵ می‌باشند که نشان می‌دهد جواهرات نقره زرسی، نقره استرلینگ یا نقره عیار ۹۲۵ می‌باشند.

آدرس سایت زرسی: zarsee.com

1_ قیمت منصفانه و تضمین بهترین قیمت:
زرسی تضمین میکند که محصولات عرضه شده در سایت زرسی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از زرسی، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از زرسی دریافت کنید.

2_ تضمین کیفیت و اصالت جواهرات زرسی:
سایت زرسی تنها با شرکت‌های تامین‌کننده معتبر همکاری می‌کند و مشتریان می‌توانند مطمئن باشند اصالت کالاهایی که در وب‌سایت زرسی می‌بینند از پیش با دقت بررسی شده و قرار گرفتن آنها در وب‌سایت به منزله‌ی تضمین اصل بودن محصولات است. از آنجایی که رضایت مشتریان برای ما در اولویت امور قرار دارد در صورت داشتن هرگونه تردید در اصل بودن محصولات، برگشت کالا کاملا رایگان و بدون قید و شرط خواهد بود.

3_ بسته بندی ویژه زرسی مناسب کادو و هدیه

قیمت: 12 تومان
تاریخ به روزرسانی: جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، طلا و جواهر
جدیدترین آگهی‌ها