آگهی ویژه

خرید عمده بدلیجات تزیینی موی سر از زیوران

خرید بدلیجات عمده تزیین موی سر را از گروه زیوران انجام دهید
خرید عمده بدلیجات یکی از کارهایی است که مغازه داران بدلیجات همواره با آن در چالش هستند. اما زیوران توانسته با اقلام متعدد و به روز خود خرید عمده بدلیجات را به فرآیندی سهل و کم هزینه برای مشتریان خود تبدیل کند.
خرید عمده بدلیجات از گروه زیوران با کمترین وقت و هزینه به صورت خرید اینترنتی نیز میسر است. یکی از اقلامی که گروه زیوران عرضه می کند بدلیجات عمده جهت تزیین موی سر است. خرید عمده بدلیجات موی سر با اقلام مختلفی منجمله ریسه سر، تاج سر، گلسر شانه ای و سنجاق سر از زیوران صورت می گیرد.
بدلیجات عمده تزیین موی سر با ظرافت هر چه تمامتر در رنگهای طلایی و سفید و با نگینهای ظریف ساخته شده است تا به موی فردی که از آن استفاده می کند جلوه ای دو چندان بخشد. حسن سلیقه و دقت گروه زیوران در انتخاب اجناس خاص و یونیک باعث شده است، که خرید عمده بدلیجات موی سر را مغازه دارانی که در کنار زیورآلات اجناس مشابهی را به فروش می رسانند از ما انجام دهند.
خرید عمده بدلیجات تزئین موی سر از طریق سايت هاي زيوران و شبكه هاي اجتماعي امکانپذیر است:
www.zivaran.com
www.zivaran.ir

راههاي ارتباطي با ما
كانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : zivaran11
تماس: ٠٢١٤٤٠٥١٦٢٠ -٠٩١٢٨٩٥٥٣٤٥
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاري، ابتداي بلوارفردوس شرق، پلاك٤٣٨(ساختمان پارسا)، واحد١٢

كلمات كليدي: خرید عمده بدلیجات ، خرید بدلیجات عمده ، فروش عمده بدلیجات ، فروش بدلیجات عمده ، بدلیجات عمده ، عمده بدلیجات ، فروش عمده بدلیجات چینی ، عمده فروشی بدلیجات ، عمده فروش بدلیجات ، قیمت فروش عمده بدلیجات ، بدلیجات عمده ارزان ، فروش عمده بدلیجات استیل ، بدلیجات فروش عمده

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، طلا و جواهر
جدیدترین آگهی‌ها