آگهی ویژه
راهنمای افزایش تعداد بازدید آگهی
  • آگهی خود را به روزرسانی کنید: حتی اگر به تازگی آگهی را درج کرده اید و زمان انقضای اگهی نرسیده باشد، هر روز یا هر چند روز یکبار آگهی خود را به روز کنید، آگهی های معمولی برای نمایش در سایت بر طبق تاریخ درج میباشند و هر چه تاریخ به روز باشد آگهی بالاتر از بقیه آگهی ها نمایش داده میشود.

  • از کلمات کلیدی در عنوان آگهی استفاده کنید : عبارات استفاده شده در عنوان آگهی نقش مهمی در بالا بردن بازدید کننده به ویژه در جست و جوی گوگل خواهد داشت . سعی کنید حتما از عبارات فروش ، خرید ، دست دوم ، کارکرده ، در حد نو و کلمات مانند آن در عنوان آگهی استفاده نمایید . استفاده از این کلمات بازدید کننده را حداقل دو تا سه برابر خواهد کرد . برای مثال این عنوان برای یک کالا بسیار مناسب است : فروش تبلت سامسونگ دست دوم

  • آگهی را ترجیحا با عکس منتشر کنید . درج عکس کالا و خدمات ارائه شده تاثیر زیادی در جذب مشتری میشود.

  • به آگهی خود در سایتهای دیگر لینک بدهید ، بدین صورت که پس از درج آگهی و تایید آن ، لینک آگهی را از نوار بالای سایت کپی کرده و در هر وبلاگ ، کلوپ و فرومها ، سایت و شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید درج کنید . هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشد از نظر موتورهای جست و جو نظیر گوگل ، اعتبار آگهی شما بیشتر خواهد بود و آگهی شما بازدید کننده ی بیشتری خواهد داشت .

  • آگهی خود را ویژه کنید . ویژه کردن آگهی شانس دیده شدن آگهی را به میزان چندین برابر افزایش خواهد داد.
هزینه ویژه کردن آگهی در سایت بسیار پایین است و برای آگهی های بعدی این هزینه کمتر نیز خواهد بود . برای اطلاعات بیشتر بخش راهنمای آگهی ویژه را مطالعه فرمایید .
راهنمای درج آگهی

ثبت آگهی در سایت، بسیار ساده و کارآمد درنظر گرفته شده است. با صرف کمی وقت و خواندن این راهنما با دقت کافی، آگهی شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و تعداد بازدید آن به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

هر آگهی از ۸ قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • گروه و زیرگروه
  • عنوان آگهی
  • شرح آگهی
  • مشخصات تماس
  • قیمت
  • عکس آگهی
  • کلمات کلیدی
  • برچسب‌ها
گروه و زیرگروه

انتخاب گروه و زیرگروه مناسب با آگهی، کمک بسیار زیادی به کاربران سایت می‌کند. از انتخاب گروه‌های نامناسب برای آگهی خود صرف نظر کنید.

عنوان آگهی

عنوان آگهی شما، مهمترین عنصر در موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو میباشد. عنوانی مناسب، گویا، شفاف و کوتاه برای آگهی خود انتخاب کنید. در نظر بگیرید که مخاطب، صرفا با دیدن عنوان آگهی شما، و بدون خواندن شرح آگهی، چه برداشتی از آگهی خواهد داشت؟ عنوان آگهی شما، در عین کوتاهی، باید حداکثر مفهوم و اطلاع‌رسانی را به مخاطب داشته باشد.

درج اطلاعاتی از قبیل اسم شرکت و یا شماره تلفن، جملات شعار گونه، نه تنها بازدید آگهی شما را افزایش نخواهد داد، بلکه باعث کاهش شدید بازدید آن توسط مخاطبین سایت، و عدم دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

فراموش نکنید، برای اینکه مفهوم کلی آگهی خود را به مخاطب برسانید، تنها ۱۵ کلمه در اختیار دارید.

شرح آگهی

با انتخاب مناسب برای عنوان آگهی خود، مخاطب را ترغیب به خواندن شرح آگهی خود می‌کنید. شرح آگهی را به صورت گویا و بی‌پرده و شفاف بنویسید. هر چه قدر اطلاعات آگهی شما دقیق‌تر و کامل‌تر باشد، مخاطب اعتماد بیشتری به شما و آگهی شما پیدا می‌کند. به علاوه در وقت خودتان نیز صرفه‌جویی می‌کنید. مخاطب به جای ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی، برای کسب اطلاعات بیشتر، همه آنچه را که باید بداند، از شرح آگهی به دست می‌آورد.

فراموش نکنید، از ارجاع مخاطب برای ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی، برای دریافت اطلاعات بیشتر، خودداری کنید. اینکار نه تنها با قوانین تایید آگهی مغایرت دارد (و در نتیجه سبب عدم تایید آگهی شما می‌شود)، بلکه باعث می‌شود که مخاطب اعتماد به آگهی شما را از دست دهد و از آگهی رقیب شما، که اطلاعات کامل‌تری دارد، استفاده نماید.