آگهی ویژه

ساخت دستگاه ورق شیروانی طرح ذوزنقه - پارس رول فرم

پارس رول فرم تولید کننده ی مدرن ترین ماشین الات تولید انواع ورق شیروانی ازجمله کرکره سینوسی ذوزنقه ـ طرح سفال ـ دامپا طولی ـ شادولاین ـ تایل طولی ـ تیزه و.... ورق های تولید شده با دستگاه های پارس رول فرم دارای بالاترین کیفیت و مقاومت میباشد.

دستگاه رول میل سقف توپو

شما با استفاده از این دستگاه می توانید اقدام به تولید انواع ورق های شیروانی در عرض ها و طول های مختلف نمائید مواد اولیه شما می تواند گالوانیزه ومواد مشابه آن باشد.

کاربرد ورق رنگی
ورق‌های رنگی ترکیبی از خواص مطلوب و کاربردی را دارا هستند. شاید ظاهر زیبا و جذاب و تنوع رنگ باعث شود که فکر کنید این ورق‌ها بیشتر جنبه تزئینی و دکوری دارند اما باید گفت مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد چرا که پایه این نوع ورق‌ها، ورق گالوانیزه است و یک لایه رنگ هم بر روی سطح آن اعمال می‌شود. ،. به همین علت این ورقدر کاربردهای ساختاری نیز به‌وفور مورداستفاده قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین کاربردهای ورق رنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف ساختمان، سقف‌های کاذب، سقف شیروانی، سوله‌ها و…
بدنه انواع لوازم‌خانگی مانند لباسشویی، یخچال، آبگرم کن و…
ساخت نمای دکوراتیو، بدنه انبار و کارگاه‌ها، سردخانه‌ها و…


این نوع ورق‌ها به دلیل ضخامت کمی که دارند، سبک هستند و تنوع رنگ و شکل نیز، آن‌ها را بسیار محبوب کرده است. بنابراین، برای ایجاد یک نما یا جزء ساختاری زیبا و مستحکم و درعین‌حال سبک، یک گزینه عالی محسوب می‌شوند. دیگر مزایای ورق رنگی به شرح زیر است:

طول عمر مفید زیاد
مقاوم در برابر رطوبت، زنگ‌زدگی و خوردگی
قیمت مناسب
ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی
قابلیت نصب سریع و آسان
سبک و زیبا

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها