آگهی ویژه

فروش عمده دستبند نقره وی تو پر و نگین دار

فروش عمده دستبند های مفهومی در زیوران
عمده دستبند های زیوران با دقت انتخاب می شوند تا علاوه بر داشتن فرم زیبا، مفهموم با ارزشی را نیز به ببیننده منتقل کنند. فروش عمده دستبند نقره وی چندین بار در زیوران تکرار شده است چرا که این عمده دستبند دارای یک پلاک با طرح وی در
وسط آن است که روی سطح و کناره های آن با برلیان های ظریف پوشیده شده است. و فرم ظاهری زیبا به علاوه مفهوم عمیق این عمده دستبند، باعث شده تا جزء دستبند های خوش فروش در فروش عمده دستبند نقره باشد. وی نوعی حالت دست است که در آن انگشت اشاره و انگشت وسط از هم جدا نگه داشته می شوند و دست در این حالت بالا آورده می شود. این علامت به عنوان نماد وحدت و پیروزی شناخته شده است.
فروش عمده دستبند نقره وی که حالت برجسته و تو پر نیز داردمی تواند با گردبنند ست آن و یا به صورت تکی صورت گیرد. فروش عمده دستبند نقره زیوران از طریق سايت هاي زيوران و شبكه هاي اجتماعي انجام می شود:
www.zivaran.com
www.zivaran.ir

راههاي ارتباطي با ما
كانال تلگرام: telegram.me/zivaran11
اینستاگرام : zivaran11
تماس: ٠٢١٤٤٠٥١٦٢٠ -٠٩١٢٨٩٥٥٣٤٥
‏telegram.me/zivaran
آدرس دفتر پخش : تهران، اتوبان ستاري، ابتداي بلوارفردوس شرق، پلاك٤٣٨(ساختمان پارسا)، واحد١٢


كلمات كليدي: فروش عمده دستبند - دستبند فروش عمده – فروش دستبند عمده – دستبند نقره عمده – دستبند عمده نقره – دستبند نقره – عمده فروشی دستبند نقره –عمده فروش دستبند نقره - دستبند عمده - عمده دستبند - پخش دستبند - پخش دستبند عمده - پخش عمده دستبند - خرید عمده دستبند - پخش عمده دستبند - دستبند استیل - دستبند استیل عمده – عمده فروشی دستبند – عمده فروش دستبند – دستبند عمده فروشی – دستبند عمده استیل – دستبند استیل عمده - بدلیجات عمده – عمده بدلیجات

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، طلا و جواهر
جدیدترین آگهی‌ها