آگهی ویژه

رول فرمینگ طرح شادولاین

پارس رول فرم سازنده انواع دستگاه های تولید ورق شیروانی از جمله؛رول فرمینگ طرح شادولاین،طرح سفال،ذوزنقه،دامپا طولی،سینوسی و ...

ورق شادولاین، از طرح¬های بسیار زیبا و کاربردی ورق¬های گالوانیزه می¬باشد. طرح شادولاین، طرحی کلاسیک شبیه به ذوزنقه است که در ساخت ساندویچ پانل¬ها، پوشش سقف و دیواره سوله¬ها، ساختمان، ویلا، پوشش دیواره سردخانه¬ها، ساخت خانه¬های پیش ساخته و غیره مورد استفاده قرار می¬گیرد. به دلیل ماهیت کاربرد این ورق، از جمله پوشش سقف که همواره در تماس مستقیم با برف، باران و رطوبت قرار دارد، ورق استفاده شده باید دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ¬زدگی باشد. از همین رو در تولید آن از ورق¬های گالوانیزه رنگی و ساده استفاده می¬شود. بیشترین کاربرد و سفارش ورق¬های شادولاین، از ورق گالوانیزه رنگی می باشد.

در این فعالیت ورق شادولاین به روش رول فرمینگ تولید می¬شود؛ در این روش ورق گالوانیزه ساده یا رنگی به ضخامت ۰.۳ تا ۰.۸ میلیمتر و عرض¬های ۱۰۰ و یا ۱۲۵ سانتیمتر، با استفاده از دستگاه رول فرمینگ که مجموعه¬ای از قالب بر روی آن نصب شده است به ورق شادولاین ساده یا رنگی تبدیل و به طول¬های مورد نظر برش و بسته¬بندی می¬گردد. ورق¬های گالوانیزه با عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ سانتیمتر، پس از انجام عملیات رول فرمینگ به ورق¬های شادولاین به ترتیب با عرض ۹۰ و ۱۱۵ سانتیمتر تبدیل می¬شوند.
ورق گالوانیزه که پایه اولیه تولید ورق شادولاین می¬باشد از طریق فرآیند پوشش سطح ورق روغنی با فلز روی تولید می¬شود.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها