آگهی ویژه

بورسیه های Post-Doc دانشگاه گرنوبل آلپز فرانسه

اگر برای تحصیل در فرانسه دانشگاه گرونوبل را انتخاب می‌کنید، موسسه مهاجرتی ما با سابقه درخشانی که در پرونده‌های موفق مهاجرتی دارد، در تمام مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه فرانسوی، دریافت ویزا و استقبال از شما در کشور فرانسه همراه و مشاور شما خواهد بود.

نام بورسیه: بورسیه های Post-Doc دانشگاه گرنوبل آلپز فرانسه برای رشته های زیست شناسی، زیست مهندسی، فیزیک مهندسی، مهندسی مواد و مکانیک، فیزیک و مهندسی بیوسیستم ها
کشور اعطاکننده: فرانسه
سازمان اعطاکننده: دانشگاه گرنوبل آلپز ((Université Grenoble Alpes
♦️ دانشگاه گرنوبل آلپز یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در فرانسه می باشد که در سال ۱۳۳۹ میلادی تاسیس شده و سومین دانشگاه بزرگ فرانسه محسوب می شود.
موضوع / رشته بورسیه:
زیست شناسی انسانی
زیست شناسی ساختاری
زیست مهندسی
مهندسی سیستم های زیستی
فیزیک مهندسی
مهندسی مواد
مهندسی مکانیک
فیزیک کاربردی
بیوفیزیک
فیزیک مواد
فیزیک پزشکی
مقطع تحصیلی: Post-Doc
کشور مورد پذیرش: از همه کشورها
ارزش بورسیه:
حقوق ماهانه ۲۷۵۰ یورو
مدت زمان پوشش بورسیه: ۱۲ ماه
مهلت اقدام: به محض تکمیل ظرفیت

دانشجویان خارجی باید مدرکی ارائه دهند که سطح زبان فرانسه آن‌ها را تأیید کند. مدارک تأییدیه پذیرفته‌شده شامل مدرک آزمون DELF، DALF، TCF یا TEF است. همچنین دانشجویانی که معادل مدرک فرانسوی “Baccalauréat” (گواهی عمومی آموزش متوسطه در فرانسه) را در AEFE (Agence pour l’Enseignement du Français à l’Etranger) دریافت کرده‌اند.
دانشجویانی که قصد دارند در دانشگاه گرونوبل تحصیل کنند باید به سایت دانشگاه مراجعه کرده و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند. همه سؤالات باید به‌دقت تکمیل‌شده و بخش مربوط به علاقه‌مندی‌ها و سرگرمی‌ها نیز بهتر است تکمیل شود.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه با توجه به مقطع، رشته و دانشکده انتخابی متفاوت است. متقاضیان با مراجعه به سایت دانشکده موردنظر می‌توانند مدارک و اسناد خواسته‌شده را برای دانشگاه ارسال کنند تا تقاضای آن‌ها موردبررسی قرار گیرد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، اعزام دانشجو
جدیدترین آگهی‌ها