آگهی ویژه

بورسیه های PhD موسسه ESRF فرانسه

نام بورسیه: بورسیه های PhD موسسه ESRF فرانسه برای رشته های شیمی مواد، پردازش تصویر، فیزیک مواد و یادگیری ماشین
کشور اعطاکننده: فرانسه
سازمان اعطاکننده: European Synchrotron Radiation Facility (ESRF)
♦️ ESRF که بعنوان یکی از موسسات تحقیقاتی برتر در سطح جهان شناخته می شود، همه ساله محققان متعددی را از حوزه های متنوعی همچون زیست شناسی، پزشکی، علم مواد و فیزیک گرد هم می آورد.
موضوع / رشته بورسیه:
شیمی مواد
پردازش تصویر
فیزیک مواد
یادگیری ماشین

فرانسه یکی از کشورهای بزرگ اروپاست. این کشور با آلمان، بلژیک و لوکزامبورگ همسایه می باشد و از آن جایی که چند فرودگاه بزرگ بین المللی در این کشور وجود دارد به دروازه ورود به اروپا معروف شده است. پاریس پایتخت فرانسه یکی از بزرگترین و باشکوه ترین پایتخت های جهان است. برج ایفل و همچنین موزه لوور در پاریس واقع شده است. پاریس نمونه ای از ثروت و طراحی است. بیش از 60 میلیون نفر در این کشور سکونت دارند و زبان فرانسوی و انگلیسی در این کشور متداول است. واحد پول فرانسه یورو می باشد. صنایع جنگل داری، ماهیگیری، حمل و نقل، ماشین آلات و صنعت مهم گردشگری اقتصاد فرانسه را تشکیل داده است. زیبایی طبیعی، آب و هوای شگفت انگیز، فعالیت های تفریحی در فضای باز مانند زمین های گلف، موزه های هنری و گالری ها، ادب و متانت مردم این کشور و سایر امکانات آموزشی و تفریحی بر جذابیت این کشور به عنوان یکی از مقاصد مهاجرت ملت های خارجی افزوده است.

بورسیه تحصیلی فرانسه در مقطع کارشناسی
بورسیه تحصیلی کشور فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد
بورسیه تحصیلی فرانسه در مقطع دکتری

بورسیه های خاص در کشور فرانسه:

بورسيه ENS: هرساله به ١٠ دانشجوي هنر و علوم انساني اعطا مي شود تا تحصيلات خود براي مقطع کارشناسی ارشد و يا دريافت ديپلم از Ecole normale superiuer ادامه دهند. اين بورسيه براي دانشجويان زير٢٥سال كه بيشتر از ١٠ماه در فرانسه زندگي نكرده اند،معتبر است.متقاضيان پذيرفته شده هر ماه١٠٠٠يورو به مدت سه سال و يك اتاق در كمپ هاي ENS دريافت مي كنند.

بورسيه امپر اكسلنس براي دانشجويان بين المللي: اين بورسيه١٠٠٠يورو در هرماه تا مدت دوسال براي دانشجويان بين المللي كه مايل اند يكي از برنامه هاي واجد شرايط در ENS de Lyon را بگذرانند را تامين مي كند.

بورسيه رهبري آفريقا اينسيد براي دانشجويان آفريقايي: يك بورسيه 50 هزار يورويي براي دانشجويان پذيرفته شده يا در مرحله مصاحبه دوره ي MBA در INSEAD است. داوطلبان بايد دستاورد هاي برجسته ي شخصي و حرفه اي همراه با تعهد در مشاركت برنامه هاي متنوع داشته باشند.

مقطع تحصیلی: PhD
کشور مورد پذیرش: از همه کشورها
ارزش بورسیه:
حقوق ماهانه رقابتی
مدت زمان پوشش بورسیه: ۳ سال
مهلت اقدام: به محض تکمیل ظرفیت

دریافت بورسیه تحصیلی فرانسه چه مزایایی دارد؟
تحصیل رایگان در فرانسه
رایگان بودن هزینه‌های زندگی
عدم وجود تعهد خاص در برابر دریافت بورسیه تحصیلی از طرف دانشگاه
امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در کشور فرانسه
امکان تحصیل رایگان در فرانسه به زبان انگلیسی
امکان دریافت پیشنهاد کاری از طرف موسسه یا سازمان بورسیه دهنده
تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری
عقد قرارداد کاری با یک شرکت فرانسوی و دریافت ویزای کار

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، اعزام دانشجو
جدیدترین آگهی‌ها