آگهی ویژه

اخذ پذیرش دکتری با تضمین اخذ فاند

موسسه اعزام دانشجوی رویای پارسیان، با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ما شما را در اخذ پذیرش دکتری با تضمین اخذ فاند در رشته های هنرهمراهی میکنیم. گروه بین المللی نوین پارسیان با پشتیبانی موسسه اعزام دانشجوی رویای پارسیان، در راستای پشتیبانی متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور، خدمات هدایت و مشاوره بورسیه های تحصیلی بین المللی در خارج از کشور را با هدف مشاوره و راهنمایی دانشجویان علاقه مند به تحصیلی در خارج از کشور ارائه می کند.

طرح خدمات هدایت و مشاوره ما شامل جستجو، شناسایی و معرفی فرصت های بورسیه تحصیلی موجود در سطح بین الملل، کمک به متقاضی در شناسایی نقاط ضعف خود و ارتقای آنها و شناسایی نقاط قوت خود و بازنمایی مناسب آنها، ارزیابی و تکمیل مدارک و پیشنهاد موارد متناسب، تکمیل فرم های درخواست و ثبت نام بورسیه و سایر خدمات مشاوره سفارشی می باشد که به متقاضیان مایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور کمک می کند که با ارتقاء توانمندی ها از یک سو، ارائه مناسب داشته ها و سوابق از سوی دیگر و در نهایت یافتن بهترین فرصت ها با توجه به داشته ها و ظرفیت هایشان، برای درخواست نهایی و درخواست بورسیه های تحصیلی اقدام نمایند.


رویای پارسیان: تحقق‌بخش رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، اعزام دانشجو
جدیدترین آگهی‌ها