آگهی ویژه

فروش عمده بدلیجات توسط گروه زیورآوران

خرید عمده بدلیجات
گروه زیورآوران با هدف تامین زیورآلات نقره و بدلیجات استیل، بدلیجات رادیوم و بدلیجات تیتانیوم در اقسام گوشواره، انگشتر، پابند یا خلخال، دستبند، النگو، نیم ست، سرویس، تک پوش، گردنبند، آویز و پلاک، ساعت پیرسینک و ... هم اکنون با سابقه چندین ساله خود در زمینه ی فروش عمده بدلیجات در تهران آماده فروش عمده بدلیجات و زیورآلات به شما فروشندگان و مغازه داران بدلیجات فروش می باشد. لازم به ذکر است قیمت فروش عمده بدلیجات ما ،قیمت هایی زیر قیمت بازار تهران است و این موضوع قابل تحقیق توسط شما مشتری عزیز می باشد. آنچه گروه زیورآوران را از سایر عمده فروشان بدلیجات متمایز می کند، تنوع بسیار بالا، کیفیت مطلوب و قیمت های باورنکردنی اجناس ماست. ما می خواهیم شما مشتری دائمی ما باشید از این رو پیوسته کوشیده ایم که فروش عمده بدلیجات فروشگاه خود را با نازل ترین قیمت و در عین حال زیباترین و شکیل ترین طراحی و مطلوب ترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم.
فروش عمده بدلیجات و زیورآلات گروه زیورآوران در انواع فروش عمده بدلیجات استیل، فروش عمده بدلیجات رادیوم، فروش عمده بدلیجات تیتانیوم، فروش عمده بدلیجات فانتزی، فروش عمده بدلیجات مارکدار، فروش عمده ساعت های فانتزی، و ساعت های مارکدار و فروش عمده زیورآلات نقره می باشد.
هر آنچه از بدلیجات می خواهید در عمده فروشی بدلیجات زیورآوران است. با ما تماس بگیرید و از فروشگاه عمده فروشی بدلیجات ما دیدن کنید.
021-44070228
09124626815
09013700641
www.zivaravaran.com
zivaravaran.blogfa.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، طلا و جواهر
جدیدترین آگهی‌ها