آگهی ویژه

محصولات کنجدی روبیکا

حلوا ارده حاوی پروتئین است و بخشی از نیاز بدن به ویتامین‌هایی مانند D، B و E را تامین می‌کند. البته یکی از مهم‌ترین مواد مغذی موجود در حلوا ارده، اسیدهای چرب مانند امگا 6 است. این ماده بدن را تقویت می‌کند و تاثیر بسیار خوبی بر سلامت پوست و مو دارد. در روند تولید این خوراکی از روغن طبیعی کنجد استفاده شده است تا از تمام فواید و خواص بی‌نظیر این دانه‌ی روغنی بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که حلوا ارده سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. علاوه بر ویتامین‌هایی که در ابتدا اشاره کردیم، در حلوا ارده موادمعدنی مفید مانند روی، منیزیم، کلسیم، فسفر و... نیز وجود دارد. تمام این موادمعدنی به تقویت استخوان‌ها و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان کمک خواهند کرد. اگر خود یا یکی از افراد خانواده دچار کم‌خونی یا فقر آهن است پس حتما باید حلوا ارده را در رژیم غذایی‌اش بگنجانید زیرا این خوراکی سرشار از آهن است.

حلوا ارده در هر جایی از دنیا که باشد در اصل از کنجد و روغن آن تولید می‌شود. از دیگر مواد تشکیل‌دهنده حلوا ارده «ترنگ» باید به تخم‌مرغ، شکر، ادویه‌های معطر و عصاره چوبک اشاره کنیم. جالب است بدانید که محصول برند ترنگ افزودنی‌های شیمیایی ندارد و به روش سنتی تهیه می‌شود؛ بنابراین طعمی عالی و به‌یادماندنی دارد.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، مجالس
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها