آگهی ویژه

فروش سبزی آماده، سبزی خشک ، سبزی خورشتی،سبزی آش

موسسه چهار فصل با 30 سال سابقه فعالیت و دارای مجوز محصولات خانگی ، بهداشتی و با کیفیت خود را ارائه میدهد
انواع سبزی تازه : خورشتی ، سبزی آش، سبزی پلویی، سبزی دلمه ، سبزی کوکو، سبزی قورمه سبزی

انواع سبزی خشک : شوید ، نعناع ، شنبلیله ، ریحان، ترخون، فلفلک ، سبزی آماده ، سبزی بسته بندی ،سبزی کرمانشاه
آبگیری گندم برای سمنو انجام میپذیرد

خرد کردن سبزی انجام میپذیرد.

صیفی‌جات و سبزی‌جات
صیفی‌جات و سبزیجات‌ از مواد غذایی هستند که مصرف زیادی دارند و برای سلامت بدن بسیار مفیدند. این دو محصول حتما باید در رژیم غذایی افراد و خانواده‌ها دیده شود تا سلامت جسم و روح آن‌ها را به ارمغان بیاورد.

بادمجان
خواص صیفی‌جات بسیار زیاد است به‌طور مثال بادمجان دارای املاح و ویتامین‌هایی نظیر فسفر، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، گوگرد، سدیم، آهن، منگنز، روی، مس، ید و ویتامین‌های آ، ب، ب 1، ب 2 است. در طب سنتی از تخم بادمجان به‌عنوان دارویی مفید برای زکام و سرماخوردگی استفاده ‌شده است. چغندر یکی دیگر از صیفی‌جات مفید است که دارای ریشه‌هایی حاوی مواد قندی است برگ‌های چغندر در طول روز نور خورشید را می‌گیرند و به ساکارز تبدیل می‌کنند. سپس در شب به ریشه منتقل می‌کنند تا در آنجا ذخیره شوند. چغندر دارای ویتامین‌های آ، ب، ث است. باید توجه داشت مصرف بالای چغندر باعث ایجاد سنگ کلیه و سنگ مثانه می‌شود و قطعا کسانی که دچار این‌چنین بیماری‌هایی هستند در مصرف چغندر نباید زیاده‌روی کنند.

گوجه فرنگی
همان‌طور که گفته شد گوجه‌فرنگی یکی دیگر از انواع صیفی‌جات است که این محصول جنبه‌ی صادراتی نیز دارد و منبع درآمدی برای کشورها به‌حساب می‌آید. گوجه‌فرنگی یک محصول فوق‌العاده است که حدود 95 درصد آن را آب و 5 درصد باقی‌مانده را کربوهیدرات و فیبر تشکیل می‌دهد. گوجه‌فرنگی دارای یک نوع آنتی‌اکسیدان است که سدی محکم در برابر بیماری‌های عفونی ایجاد در بدن ایجاد می‌کند. از دیگر فواید گوجه‌فرنگی می‌توان کمک به افزایش قدرت یادگیری و افزایش قدرت حافظه اشاره کرد. گوجه‌فرنگی محصولی مؤثر در جلوگیری از سرطان پروستات نیز است.

سبزیجات
از خواص سبزیجات هر چه بگوییم کم گفته‌ایم، ولی تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از سرطان ازجمله خواص مهم سبزیجات‌اند. سبزیجات نارنجی همچون هویج و کدوتنبل بتا کاروتن دارند که از بدن در مقابل سرطان محافظت می‌کنند.
هویج منبع خوبی از ویتامین k، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان است و غذایی عالی جهت کاهش وزن نیز محسوب می‌شود و با سطوح پایین کلسترول و بهبود سلامت چشم ارتباط دارد.
شوید یکی دیگر از سبزیجات مفید برای بدن است. شوید با کاهش اسپاسم های عضلانی کمر به کاهش درد کمر کمک می‌کند. تخم شوید هم ‌می‌تواند ناراحتی معده و نفخ معده را رفع کند.

تره یکی دیگر از سبزیجات مفیدی است که با کاهش فشارخون و کلسترول خون ارتباط مستقیم دارد. تره حاوی پتاسیم بوده و ادرارآور است و می‌تواند سموم بدن را دفع کند.
ریحان و تربچه از دیگر سبزیجات محبوب بین مردم است که باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان خون می‌شود. تربچه آن‌قدر مفید است که می‌تواند بدن را به یک دستگاه سالم تبدیل کند.
شما می‌توانید انواع سبزیجات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از سایت اینترنتی دیجی کالا خریداری نموده و میزان سلامت بدنی خود را افزایش دهید.

تاریخ به روزرسانی: جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، مجالس
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها