آگهی ویژه

فولاد ۴۱۴۰-فولاد MO40 - میلگردmo40 ورق آلیاژی حرارتی

شرکت خشکه و فولاد پایتخت صنعتگران عزیز، افتخار داریم که سالها تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.

فولاد آلیاژی MO40 / استاندارد دیگر این نوع فولاد AISI 4140 ., نوعی فولاد آلیاژی با کیفیت بسیار بالاست. از این نوع فولاد آلیاژی برای ساخت قطعات بسیار مقاوم و ضربه پذیر استفاده میگردد.

قطعات فولادی که در صنایع و ماشین آلات سنگین مشاهده می شود. همه از این نوع فولاد آلیاژی ساخت شده اند. ورقMO40., یک نوع فولاد کروم,مولیبدن است. این نوع فولاد خصوصیت مکانیکی و حرارتی برجسته ایی دارد. فولاد AISI بمانند فولاد AISI 4130., فولاد کروم – مولیبدن است. که نسبت بیشتر کربن در ساختار خود دارد., کربن بیشتر در این نوع فولاد آلیاژی,قدرت کششی بالاتر و رفتار مکانیکی بهتری را رد فولاد بوجود می آورد.
کاربرد
از کاربردهای این نوع فولاد آلیاژی میتوان به کاربرد آن در ساخت . غلتک های صنایع سیمان,غلتک های صنایع فولاد,زره آسیابهای گلوله ایی مواد خام,.چرخهای دنده,محورهای خودرو,پیچهای مقاوم,سازه هواپیما.ظروف تحت فشار.,چکش آسیاب کلینگر

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها