آگهی ویژه

ورق سیاه-فولاد سیاه – فروش ورق سیاه

فروش ورق سیاه - فروش ورق St37

کاربرد ورق سیاه

استاندارد رایج ورق سیاه به طور عمده ورق St37 می باشد.

کاربردهای ورق سیاه به طور کلی شامل ساختمان سازی، تولید خودرو، تولید تانک و مخازن خاص، کشتی سازی و صنایع فلزی سنگین می باشد. همچنین این محصول در دو نوع فابریک و رول فرم تولید می گردد.

نورد گرم یکی از روش های تولید ورق های فلزی با ضخامت کم می باشد. که به ورق تولیدی توسط این روش در نهایت ورق نورد گرم یا اصطلاحاً ورق سیاه نام دارد. علت استفاده از اصطلاح ورق سیاه برای محصول تولیدی با این روش این است. که به دلیل ذوب اجزای تشکیل دهنده ورق در دمای بالا رنگ محصول مات می گردد. و به همین دلیل از اصطلاح ورق سیاه برای نامگذاری استفاده گردیده است.


فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها