آگهی ویژه

کود هیومیک و فولیک اسید گرانول_سبزینه مارال

کود هیومیک اسید گرانول

حجم خالص: 5 لیتر هیومیک اسید :14% فولویک اسید: 3% پتاسیم محلول در آب (K2O ( 3% نیتروژن کل (N( 7% این کود شامل عناصر اصلی پرمصرف NPK متعادل شده می باشد که همه مواد غذایی ضروری برای رشد گیاهان را فراهم می کند و می تواند در همه مراحل رشدی گیاهان بسته به نوع محصول، مرحله رشدی آن و نیاز تغذیه ای به کار رود. ریزمغذی های موجود در این کود که به شکل کلاته شده هستند در خاک باقی مانده و به راحتی جذب ریشه شده و کمبودهای غذایی گیاه را برطرف می سازند. این کود چندمنظوره، بسیار مناسب برای استفاده در سیستم کشت متراکم و محصولات حساس به شوری است و در گستره وسیعی از محصولات مانند گندم، گوجه فرنگی، سیب زمینی، خیار، مرکبات، ذرت، هندوانه، فلفل، درختان میوه و… استفاده می شود. این کود قابلیت اختلاط با همه انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک را دارا می باشد.

کود هیومیک اسید، کود حاوی اسید هیومیک، اسید فولویک، ترکیبات آلی پتاسه و ترکیبات مفید دیگر بوده که بهترین مواد قابل جذب و مفید برای رشد گیاه و افزایش محصول می باشد.این کود از تجزیه مواد آلی مختلف با منشا گیاهی به دست آمده است .

خواص هیومیک اسید :

1. اصلاح ساختار فیزیکی خاک

2. بهبود ریشه زایی

3. حفظ رطوبت خاک

4. افزایش فعالیت میکرو ارگانیسم های مفید خاک

5. افزایش انحلال و آزادسازی عناصر ماکرو و میکرو

6. افزایش مقاومت گیاه به شوری خاک و آب

7. افزایش مقاومت گیاه به خشکی

8. افزایش مقاومت گیاه به سرمازدگی

9. افزایش کیفیت محصولات کشاورزی

10. سازگاری با محیط زیست

قیمت: 1,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، کشاورزی
جدیدترین آگهی‌ها