آگهی ویژه

فروش مالاشیت گرین

شرکت کارن اطلس پژوه آمادگی خودرا جهت ارائه مالاشیت گرین از کمپانی مرک آلمان و سیگما در واحدهای مختلف یا از برندهای دیگر دربسته بندی های500 گرمی و یک کیلیویی جهت رفاه مصرف کنندگان گرامی اعلام می دارد.
مالاشيت گرين به صورت بلورهاي سخت كه قابل حل در آب و به رنگ سبز در مي آيد تهيه مي گردد اين ماده يك ضدعفوني كننده بسيار موثر جهت درمان عفونتهاي قارچي و انگلي در ماهيان كاربرد دارد. مالاشيت گرين سواي از محاسناتي كه در بهبودي آلودگيها درماهيان دارد براي سلامتي انسان چه در حين بكارگيري و يا مصرف ماهياني كه باقيمانده مواد فوق را در بافت دارند مخاطره آميز است به ويژه كه اين ماده شيميايي باعث تحريكات تنفس به علت مسموميت آن حالت تراتوژنيك و ايجاد سرطان زايي در انسان دارد. متاسفانه اين ماده شيميايي با وجودي كه بكارگيري آن براي ماهيان ماكول به مدت 20 سال است كه در كشورهاي خارجي ممنوع شده ولي در ايران در سطح ا ستخرهاي پرورش ماهي و سالنهاي تكثير ماهياني كه مورد تغذيه انسان قرار مي گيرد عملاً بكار گرفته ميشود و يا زماني كه از آن در سطح آكواريوم ها استفاده مي شود هيچگونه اقدامات حفاظتي را در حين بكارگيري اين دارو انجام نمي دهند. هدف از اين تحقيق بررسي طول مدت ماندگاري اين دارو در بدن ماهيان ماكول بوده تا مشخص گردد كه ميزان باقيمانده اين دارو در بافت ماهيان چقدر است و چه تاثيري اين مواد در سلامتي انسان در مراحل بكارگيري و مصرف ماهيان كه با اين دارو درمان شده اند ارتباط دارد. بنابراين با توصيه اي كه FDA در مورد مخاطرات بكارگيري مالاشيت گرين درماهيان كه مورد مصرف غذايي دارد اظهار كردند و نتايج بدست آمده دراين تحقيق نشان داد كه وجود ماده شيميايي فوق بعد از سه ماه در بعضي از نمونه ها در بافت ماهيان مثبت بوده است و به هر طريق ممكن بايد سعي گردد كه اين دارو به آساني از طرف مراكز عرضه كننده در دسترس آبزي پروران قرار نگيرد.
مالاشیت
مالاشیت گرین
مالاشیت هندی
مالاشیت گرین هندی
مالاشیت گرین مرک
مالاشیت گرینmerch
قیمت مالاشیت گرین
فروش مالاشیت گرین

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، کشاورزی
جدیدترین آگهی‌ها