آگهی ویژه

فروش نگین برلیان

20 قیراط نگین برلیان در سایز و رنگهای متفاوت گرد و باگت ( سفید - تاپ لایت - لایت - تی تی ال سی - ال سی و براون روشن در سایز 0.01 تا 0.25 c.t بفروش میرسد....

فروش نگین برلیان

خرید و فروش نگین برلیان

برای بازدید از نمونه های بیشتر جواهرات مختلف میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

برلیان Brilliant : برلیان نوعی تراش است که برای سنگ الماس استفاده میشود این نوع تراش فرزند تراشی است به نام تراش سوییسی که برای انواع و اقسام سنگهای مختلف در گذشته استفاده می شده است. در تراش برلیان امروزه سعی بر آن است که هر چه بیشتر از قبل جلوه های بصری سنگ الماس را به نمایش بگذراند و زوایای و نوع برش را به شکلی تنظیم کنند که نور وارده شده به سنگ الماس با صفحات بیشتری از سنگ برخورده کرده و در انتها به چشم ما برخورد کند. برای دست یافتن به این مساله دانشمندان موسسات بزرگ آمریکا و بلژیک همیشه برای بهتر کردن نوع تراش الماس ها تلاش می کنند و سال به سال استاندارهای جدیدی را برای اینکار ارائه می دهند. و در اصل تراشندگان الماس چه کسانی که به روش سنتی مباردت به تراش الماس میکنند و چه کسانی که با دستگاه های پیشرفته بایستی پیرو این استاندار باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، طلا و جواهر
جدیدترین آگهی‌ها