آگهی ویژه

تجهیزات فروشگاهی- قفسه‌های فروشگاهی -استند تبلیغاتی

شرکت خوش طینت ، در سال ۱۳۵۰ به مدیریت برادران صاریخانی در عرضه صنایع فلزی تجهیزات اداری میز و صندلی مدارس و کابینت سازی و تولید قفسه های انبار داری پا به عرصه تولید نهاد و تا سال ۱۳۸۴ ادامه داشت تا با تغییر مدیریت و تغییر نام به اقای محمد رضا صاریخانی بنام شرکت samishelf تغییر کرد و در شرکت بنا به تفکر مدیران برای ارائه خدمات مطلوب فقط روی تجهیزات فروشگاهی انبار داری و هایبر مارکتی و استند تبلیغاتی متمرکز شد . تجهیزات فروشگاهی و نمایشگاهی سامی شلف ، طراح و مجری شیک ترین سیستم های قفسه بندی مفتخر است در راستای ارتقاء کیفی و کمی محصولات خود گام های موثری برداشتند و ثابت کرده است تولید با کیفیت اتفاقی نیست و جنس ایرانی سمبل و تفکر و اندیشه ایرانی است ، در همین جهت توانسته است تجهیزات فروشگاهی را در اندازه و سایز های دلخواه سفارش دهندگان به شرح زیر طراحی و توزیع کند :
قفسه
استند
ویترین
نردبان
امید است به یاری و استعانت خداوند متعال ما نیز با ارائه خدمات سازنده در شکوفایی صنایع کشور عزیزمان سهیم باشیم.

تلفن تماس: ۰۴۱۳۴۲۴۱۶۸۰
شماره تماس: ۰۹۱۴۶۶۲۰۱۳۲
آدرس شرکت : تبریز جاده تبریز به آذرشهر روبروی پالایشگاه ازدوربرگردان سردرود بطرف تبریز جنب نیروگاه برق سردرود کوی صنعتی روشن دست راست پلاک ۶
آدرس وب سایت: http://samishelf.com
ایمیل : info@samishelf.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، فروشگاهی
جدیدترین آگهی‌ها