آگهی ویژه

پنل و سامانه پیامک مشهد پیامک مشهد اس ام اس پیامک مشهد mashadsms.ir پنل اس ام اس همه ایران

پنل و سامانه هوشمند ، حرفه ای ، جامع و کامل ارسال پیامک ، اس ام اس ، شامل به روز ترین بانک مشاغل مشهد و کشور
دسترسی به جمعیت های هدف تبلیغاتی

+ بانک انحصاری منتخب سازندگان و اهالی ساخت و ساز مشهد با حدود 8000 شماره
+ بروزرسانی ماهانه بانکهای مشاغل


ارسال پیامک تکیمتن خود را تایپ و شماره گیرنده را مشخص کنید، سپس کافیست گزینه ارسال را انتخاب نمایید، طی چند ثانیه پیامک شما رسیده است.

ارسال پیامک انبوهبانک شماره های خود را به صورت دستی، فایل اکسل یا تکست بارگذاری کنید و پس از تایپ متن پیامک و انتخاب گزینه ارسال، پیامک شما به دست مخاطبان رسیده است.

ارسال پیامک با سیمکارتبرای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره موبایل های مسدود مخابراتی از ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده می شود و شما از طریق ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می توانید به تمامی شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

ارسال پیامک با خط خدماتیبیش از نیمی از شماره‌ موبایل‌های مشترکین همراه اول و ایرانسل دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و به این افراد پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌شود، اگر می‌خواهید پیامک‌های وب سرویس مانند کدفعال سازی، یاداوری پرداخت بدهی، تبریک تولد و… را به این شماره‌ها ارسال کنید، در صورتی که مخاطب شما پیامک تبلیغاتی را بسته باشد پیامک به او نمی رسد. برای اینکه بتوانید پیامک اطلاع رسانی به شماره موبایل های مسدود ارسال کنید (پیامک سفید) می‌بایست از خط خدماتی استفاده کنید، فراز اس‌ام‌اس به‌صورت رایگان و بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی خط خدماتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال پیامک از فایل اکسلاگر شماره موبایل مشتریان شما در فایل اکسل قرار دارد به سادگی می توانید به شماره موبایل‌هایی که در فایل اکسل دارید پیامک انبوه ارسال کنید یا این شماره موبایل‌ها را در دفترچه تلفن سامانه پیامک ذخیره کنید تا در زمان لزوم برای مخاطبینتان پیامک گروهی ارسال کنید.

ارسال پیامک صوتی انبوهصدای دلنشین و گرمتان را با موبایل یا ویس رکوردر ظبط سپس کافیست صوتی را در سامانه پیامک آپلود کنید و مخاطین خود را انتخاب کنید تا با شماره موبایل مخاطبین شما تماس گرفته شود و صدای شما پخش شود، می‌توانید تنظیم کنید در صورت اشغال بودن شماره مجددا با مخاطب شما تماس گرفته شود تا در نهایت صدای شما برای مخاطب پخش شود.

گزارش پیامک های ارسالیپس از ارسال پیامک به صورت تکی یا انبوه، گزارش پیامک های ارسالی خود را با دریافت یک فایل اکسل شامل شماره تماس و وضعیت پیامک (ارسال شده، لیست سیاه مخابراتی،رسیدهبه گوشی) خواهید داشت.

بازگشت اعتبار پیامک های ناموفقبه صورت خودکار هزینه پیامک های ناموفق به حساب شما بازگشت داده می شود.

ارسال پیامک به خارج از ایراناگر نیازمند ارسال پیامک اطلاع رسانی به خارج از کشور هستید، این امکان برای شما فراهم است تا با خرید خط و پیامک (با تعرفه بین الملل) ارسال های خود را انجام دهید.

بروزرسانی ماهانه بانکهای مشاغلبه روز رسانی بانک مشاغل بصورت ماهانه

بانک مشاورین املاک و خودروامکان ارسال پیامک

بانک منتخب مهندسین مشهدبه روز رسانی بانک مشاغل بصورت ماهانه

بانک اختصاصی دفاتر اسنادبه روز رسانی بانک مشاغل بصورت ماهانه

بانک انحصاری منتخب سازندگانبه روز رسانی بانک مشاغل بصورت ماهانه

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تعمیرات
جدیدترین آگهی‌ها