آگهی ویژه

ثبت برند دزدگیر

علامت تجاری Marque de Commerce یا اصطلاحاَ برند، نشانه ای است که به تاجر یا تولید کننده جنس اجازه می دهد اجناس خود را از اجناس سایرین مشخص سازد. مثلاَ بایر علامت کارخانه ای است که داروهای مختلفی را که هر یک علامت صنعتی بخصوصی دارند مانند آسپرین ، آتبرین و غیره را عرضه می کند.
امروزه بنا به دلایل متعدد، تمایل اشخاص به ثبت برند افزایش یافته است و بلکه در مورد فعالیت های بزرگ به یک ضرورت تبدیل شده است. از این رو مطالعه راجع به شرایط ثبت آن، از اقدامات اولیه در این مسیر می باشد.
چنانچه علاقه مند به ثبت برند دزدگیر هستید و می خواهید با چگونگی ثبت آن آشنا شوید این مقاله را مطالعه بفرمایید ، چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

چه اشخاصی می توانند نام و نشان تجاری (لوگو) خود را به ثبت برسانند؟

هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی (شرکت یا فرد) مدارکی دال بر تولید- توزیع- بسته بندی-خرید و فروش و یا واردات و صادرات کالا) و یا مدارکی جهت فعالیت در زمینه خدماتی خاص داشته باشد می تواند در همان زمینه تقاضای ثبت نام و لوگوی خود را بدهد.

مدارک لازم جهت ثبت برند دزدگیر چیست ؟

مدارک لازم جهت ثبت برند دزدگیر به شرح ذیل است :
1- اظهارنامه ثبت برند



تماس با ما:
info@companyregister.ir
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
http://companyregister.ir

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها