آگهی ویژه

بررسی اظهارنامه و ثبت طرح صنعتی

مرجع ثبت چنانچه پس از بررسی،ایرادات و نواقصی را در اظهارنامه و ضمائم آن مشاهده نماید،مراتب را به صورت مکتوب و با قید جزییات به متقاضی ابلاغ تا ظرف مهلت مقرر اقدام به رفع نقص نماید.
چنانچه متقاضی در مهلت مقرر قانونی به هر علتی نتواند نقایص اعلامی را رفع نماید،مرجع ثبت اظهارنامه را رد و مراتب را کتباَ با ذکر علت یا علل رد به متقاضی ثبت ابلاغ خواهد کرد.(ماده ی 83)
تبصره-مهلت رفع نقص برای متقاضیان ایرانی تا 30 روز و برای متقاضیان مقیم خارج از کشور تا 60 روز از تاریخ ابلاغ محاسبه می شود.
به موجب ماده ی 84،طرح های صنعتی ذیل قابل حمایت نمی باشند.
1-طرح هایی که جدید یا اصیل نباشند.بر اساس ماده ی 21،طرح صنعتی زمانی قابل ثبت است که جدید و یا اصیل باشد.طرح صنعتی زمانی جدید است که از طریق انتشار به طور محسوس و یا از طریق استفاده به هر نحو دیگر قبل از تاریخ تسلیم اظهارنامه یا بر حسب مورد قبل از حق تقدم اظهارنامه برای ثبت در هیچ نقطه ای از جهان برای عموم افشاء نشده باشد.
2-طرح هایی که تنها در نتیجه عملکرد فنی محصول ایجاد می شوند.
3-طرح های حاوی نمادها یا نشان های رسمی


تماس بگیرید:
info@companyregister.ir
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
http://companyregister.ir

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها