آگهی ویژه

شرایط گرفتن مجوز واردات کالا

بسیاری از کالا ها برای ورود نیاز به مجوز دارند و در اکثر اوقات علاوه بر مجوز واردات نیازبه مجوز برای خروج (ترخیص)هم دارد .صدور این مجوزها بسته به نوع کالایی که وارد کرده اید به سازمان های مختلف بستگی دارد مثلا اگر پزشکی باشد باید از اداره ی کل تجهیزات پزشکی مجوز گرفته شود و...
کالاهایی که وارد می شود باید استاندارد بگیرند که این استاندارد در بعضی مواقع توسط نماینده ی استاندارد که در گمرک است همانجا تایید میشود و در بعضی مواقع نیاز دارد که بر روی کالا ازمایش انجام شود واین ازمایش ها دارای قیمت های متفاوتی هستند و بین یک هفته تا دو ماه به طول می انجامد وهمچنین داشتن بروشور فارسی برای کالاهایی که وارد می شود امری ضروری است.
*ورود کالاهای دست دوم به کشور ممنوع است مگر در مواقعی خاص که بعضی از کارخانه ها ،مراکز صنعتی نیاز به ورود ماشین های دست دوم دارند که این امر به اقتصاد کشور کمک می کند ،کمسیونی تشکیل می شود از تعدادی نماینده ی وزارت خانه های مختلف تا به ان رسیده گی کنند .
*شخصی که می خواهد کالایی را وارد کند باید فرم(111،121) را پر کند که فرم 111 مربوط به مشخصات فردی شخص است و 121 مربوط به مشخصات کالایی است که وارد میشود .تعداد فرم هایی که باید تکمیل شود بسته به این که تعداد کالا چند عدد است تغییر می کند .سپس این فرم های پر شده توسط قسمت اطلاعات مهر میشود و به شخص تحویل داده می شود که بعد این اسناد به قسمت تشخیص هویت و دریافت اسناد برده میشود .در قسمت تشخیص هویت و دریافت اسناد ابتدا هویت شخص مورد بررسی قرار می گیرد در این قسمت به کالاها کد یا شماره ثبت داده می شود .
واردات کالا شامل چه مراحلی می باشد:
1-ابتدا کالایی را که می خواهیم وارد کنیم انتخاب می کنیم و به مطالعه در مورد کارخانه و تولید کننده ی ان می پردازیم.


تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

قیمت: 000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها