آگهی ویژه

ثبت شرکت استارت آپ

Startup company یا شرکت های نوپا ، همینطور که از نامشان پیداست ، به شرکت هایی گفته می شود که تاریخچه چندانی ندارند، این شرکت ها تازه ایجاد شده اند و در فاز توسعه و تحقیق برای بازاریابی قرار دارند.
شرکت های نوپا می توانند در هر فرمتی پدید آیند.این شرکت ها، در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند و اغلب رشد سریعی دارند و به همین دلیل با استقبال رو به رشدی مواجه شده اند . توضیح آنکه، سرمایه گذارها به طور کلی به سوی آن دسته از شرکت های جدیدی جلب می شوند که پروفایل ریسک/ پاداش متمایزی دارند و مقیاس پذیرتر هستند. بنابراین هزینه راه اندازی کمتر، ریسک زیاد و پتانسیل بالایی برای برگرداندن سرمایه دارند. معمولاَ یک شرکت نوپای موفق، مقیاس پذیری بیشتری نسبت به شرکت های دیگری دارد، یعنی می تواند با سرمایه‌ گذاری کم ، نیروی کار و یا زمین، رشد بیشتری نسبت به شرکت های قدیمی تر داشته باشد.
شرکت های نوپا گزینه های مختلفی را برای پیدا کردن سرمایه مورد نیاز خود دارند. شرکت های سرمایه گذار (venture capital) یا فرشتگان سرمایه گذار (angel investors) می توانند با تبادل پول نقد در برابر سهام به شرکت های نوپا کمک کنند تا فعالیت خود را شروع کنند، در عمل بسیاری از شرکت های نوپا توسط بنیانگذارها سرمایه‌ گذاری می شوند.
وظیفه مهم در راه اندازی یک کسب و کار در واقع تحقیق برای اعتبار، ارزیابی و توسعه ایده یا مفاهیم کسب و کار و همینطور مشخص کردن موقعیت ها برای پیشبرد اهداف و دستیابی به پتانسیل های تجاری می باشد؛ اگر ارزش یک شرکت بر اساس تکنولوژی آن شرکت باشد، مهم است که بنیانگذاران از مالکیت معنوی ایده های خود حفاظت کنند.



تماس بگیرید:
http://Kiasabt.com
00982188888273
00982188882588
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها