آگهی ویژه

ادغام شرکت های تعاونی

شرکت های تعاونی که به طریق فوق با تصویب مجامع عمومی فوق العاده خود قصد ادغام دارند باید صورتجلسات مجامع مزبور را جهت دریافت مجوز ادغام از وزارت تعاون به آن وزارتخانه ارسال دارند و وزارت تعاون مطابق ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی ظرف یک ماه نظر خود را در خصوص ادغام باید اعلام نماید. پس از اینکه نظر وزارت تعاون جهت ادغام اعلام گردید. مجمع عمومی مشترک (با حدنصاب مقررات مربوط به تشکیل مجمع عمومی فوق العاده) نسبت به ادغام قطعی شرکت های تعاونی اتخاذ تصمیم خواهد نمود.
• مجمع عمومی مشترک شرکت هایی که قصد ادغام با یکدیگر را دارند.
مجمع عمومی مشترک که بدین منظور جهت اتخاذ تصمیم قطعی نسبت به ادغام شرکت هایی که قصد ادغام را دارند تشکیل می شود باید حد نصاب و کلیه مقررات مربوط به تشکیل مجمع عمومی فوق العاده را مراعات و ظرف مدت یک ماه از دریافت تأییدیه وزارت تعاون به تجویز ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی، مجمع عمومی مشترک را منعقد نمایند.
جهت تشکیل مجمع عمومی مشترک ضروری است که آگهی ها و دعوت نامه ها و اعلامیه های لازمه با عنوان مجمع عمومی مشترک شرکت های تعاونی (در شرف تاسیس) منتشر گردد. حد فاصل بین انتشار آگهی های دعوت نامه ها و اعلامیه ها تا تشکیل مجمع عمومی مشترک نباید کمتر از ۱۵روز و دیرتر از۴۰ روز باشد.حداقل دو سوم از مجموع اعضای شرکت هایی که قصد ادغام دارند باید در نوبت اول در مجمع حاضر شوند و چنانچه مجموع اعضای شرکت هایی که قصد ادغام را دارند بیشتر از ۵۰۰ نفر باشند در صورت عدم حصول نصاب، یعنی دو سوم اعضا، مجمع عمومی فوق العاده به دور دوم کشیده خواهد شد، که در این صورت با حضور نصف به علاوه یک اعضاء قابل تشکیل است.تصمیمات با آراء دو سوم از اعضای حاضر اتخاذ می گردد و بدین طریق کلیه مقررات مربوط به مجمع عمومی فوق العاده در ادغام شرکت های تعاونی لازم الاجرا است؛ در مجمع عمومی مشترک باید بدواٌ اساسنامه ی شرکت تعاونی جدید مطرح و برابر آن اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرس/بازرسان، اصلی و علی البدل انتخاب شوند و سرمایه شرکت اعم از نقدی و غیر نقدی (با ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری) تقویم و تقدیم هیئت مدیره گردد.



تماس با ما:
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
info@companyregister.ir
https://companyregister.ir
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها