آگهی ویژه

پولادین سازه نوین - جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی - ساخت و فروش - تعمیر و قطعات یدکی

انتخاب جرثقیل سقفی مناسب، برای اکثر استفاده کنندگان، کاری سخت و گیج کننده است. قطعا شما هم با جداول پر از اعداد در کاتالوگ جرثقیل های سقفی برخورد کرده اید.


انواع جرثقیل برقی سقفی
جرثقیل سقفی را بسیاری از افراد با نام های دیگری نظیر جرثقیل پل می شناسند. این جرثقیل در محیط های صنعتی کاربرد دارد. جرثقیل سقفی تشکیل شده از یک باند فرودگاه موازی که دارای یک پل به عنوان پوشاننده شکاف ها مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل پل به کمک تجهیزات نام برده شده بلند کردن اجسام را انجام خواهد داد که این کار را در امتداد همان باند به طور موازی توسط پل تعبیه شده در آن انجام می گردد. به طور کلی می توان جرثقیل سقفی را به دو نوع تک پل و دو پل تقسیم کرد. هرکدام ویژگی خاص خود رادارند که برای خرید جرثقیل سقفی می تواند حائزاهمیت باشد.

سرعت بالابردن (lifting speed) از مشخصه هایی است که از دید خریداران خیلی مورد توجه نیست ولی بسیار حیاتی و ضروری است. برای انتخاب سرعت بالابردن جرثقیل سقفی بهتر است که از کارشناسان مشاوره بگیرید. سرعت های معمول از ۲ فوت بر دقیقه تا ۱۶ فوت بر دقیقه هستند که سرعت های بالاتر تا ۱۰۰ فوت بر دقیقه نیز تولید شده است.

قیمت: 10,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها