آگهی ویژه

برد کنترل CURTIS و ZAPI

تامین انواع برد کنترل، کنتاکتور، سنسور و قطعات الکترونیکی ماشین آلات صنعتی برقی و همچنین تعمیرات تخصصی برد کنترل لیفت تراک، پالت تراک های برقی ، ریچ تراک و استاکر های برقی

این درایورها برای لیفتراک با الکتروموتورهای DC برای حرکت یا پمپ که از یک منبع تغذیه شونده از باتری برای تغییر جهت حرکت توسط کنتاکتور و کنترل سرعت و گشتاور الکتروموتورهای لیفتراک ها، پالت تراک ها، استکرها، ریچ تراک ها و خودروهای برقی با قابلیت تنظیم توسط پروگرامر دیجیتال لیفتراک به عنوان درایو اصلی یا جایگزین در تعمیر و راه اندازی یا نوسازی ماشین ها بکار میرود.
واحد تعمیرات هایپرصنعت با کمک متخصصین خود در این امر قبل از هرگونه تعویض بردهای کنترل سعی بر این دارد که برای صرفه جویی در امر هزینه شرکت ها و مشتریان خود این برد ها را تعمیر و تحویل مشتریان خود دهد. در صورتیکه برد معیوب به صورتی باشد که امکان تعمیر برای آن وجود نداشته باشد این شرکت قادر است در اسرع وقت برد مورد نظر را تهیه و در اختیار شرکت ها و کارخانجات محترم قرار دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید به طریق زیر اقدام کنید :
ارسال درخواست از طریق سایت

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها