آگهی ویژه

تعمیرات تخصصی تردمیل توسط مهندسین الکترونیک

تعمیرات تخصصی انواع تردمیل توسط مهندسین الکترونیک مدیریت مهندس یراقچیان با بیش از 20 سال سابقه تعمیرات تردمیل

نگهداری این دستگاه دقت نمود تا قطعات آن به زودی فرسوده نشود و قسمت های الکترونیکی و مکانیکی آن کمتر دچار آسیب شود. روغنکاری و روان سازی حرکت نوارنقاله این دستگاه نباید فراموش شود زیرا عدم روان سازی نوارنقاله تردمیل سبب آسیب دیدن آن و در نتیجه ایجاد اصطکاک بالا و تحمیل نیروی منفی به موتور دستگاه می شود. علی رغم توصیه های فراوان برای سرویس تردمیل توسط کاربران در منزل یا باشگاه، مانند روغنکاری مداوم نوار نقاله توسط روغن مخصوص تردمیل و یا استفاده نکردن از تردمیل توسط کاربران با وزنی بیشتر ازتوان دستگاه و ... بیشتر کاربران به نگهداری دستگاه توجه چندانی نمی کنند و در نهایت با مشکلاتی مانند فرسوده شدن نوار نقاله در کوتاه مدت، سوختن قسمت های الکترونیکی مانند مانیتور، برد درایور و یا موتور الکتریکی آن می شوند

ما با دانش و تجربه تعمیرات تردمیل، دوچرخه ورزشی در باشگاه ورزشی و منزل شما یا هر سالن ورزشی کاری می کنیم که آنها سال های سال روان و ایمن کار کنند. ما میتوانیم تعمیر تردمیل و تجهیزات تناسب اندام و وسایل ورزشی شما را بر عهده بگیریم. در صورت نیاز با شماره های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیرات تردمیل به محل شما مراجعه کنیم.
تعمير ایلیپتیکال Elliptical
تعمير دوچرخه ثابت BIKE
تعمير تردميل Treadmills Repair
تعمیر و نگهداری دستگاهای پرورش اندام
تعمیر استپر و ویبراتور و اسکی فضایی و وسایل ورزشی خانگی

تلفن تماس: 02122897974

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تعمیرات
جدیدترین آگهی‌ها