دفتر کار مجازی، تلفن و فکس در آمریکا، انگلستان و اروپا، دفتر مجازی بین المللی در خارج از کشور، خطوط تلفن بین المللی
دفتر کار مجازی بین المللی در آمریکا، انگلستان و اروپا، سرویس دفتر کار مجازی در خارج از کشور
این روزها تصویر جدیدی از کسب و کار در جهان بوجود آمده و مفهوم سنتی تجارت را به چالش کشیده است. شرکتهای بزرگ چند ملیتی با میلیاردها دلار سرمایه، در سراسر دنیا شعبه دارند و خدمات خود را ارائه میدهند اما شرکتهای متوسط و نوپا، با راهکارهای نوین، سهم بیشتری از بازار را هدف قرار دادند.
بسیاری از شرکتهای ایرانی برای ادامه و پیشبرد اهداف خود و ارتقاء آنها به یک ماهیت حقوقی در اروپا نیاز دارند.
کشور انگلیس به عنوان دومین کشور معتبر پس از امریکا در زمینه تجارت جهانی محل مناسبی برای ثبت یک شرکت میباشد.
این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی، امریکا به سمت انگلستان شده است، به طوری که در سال 2003 تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا مربوط به کشور انگلستان بوده است.
حتما برایتان پیش آمده که برای استفاده از یک سرویس خاص به سایت یک شرکت بین المللی وارد شده و برای پشتیبانی متوجه شدید در بیش از 10 یا 15 کشور تلفن تماس دارند! کاری بسیار اصولی و مهم که خدمات آنها را، از دیگران متمایز نشان میدهد. رمز اینکار چیست؟ آیا در تمام این کشورها شعبه فیزیکی دارند؟ هزینه های سنگین ثبت شرکت، مالیات، اجاره دفاتر، تجهیزات، اقامت و حقوق کادر تخصصی را چطور تامین میکنند؟ و... درست حدس زدید! این شرکتها و اشخاص با استفاده از سیستم دفاتر کار مجازی، در تمام این کشورها حضور مجازی دارند اما در حقیقت همه تماس گیرنده ها بدون اینکه متحمل هزینه های زیاد تماس بین المللی شوند، به مرکز اصلی متصل شده و به این صورت شرکتها، خدمات با کیفیت بهتر، کنترل شده و با هزینه کمتری را به مشتری میدهند.
با توجه به عدم عرضه این نوع سرویس در خارج از ایران برای هموطنان و تجار داخل ایران، شرکت رایان نت (نمایندگی رسمی و انحصاری آی تی ریسرچز در ایران) با حضور واقعی و افتتاح دفتر رسمی در لندن در سال 91 با هدف ارائه این سرویس به هموطنان داخل ایران، تصمیم به تاسیس یک مرکز ارائه خدمات دفاتر مجازی گرفت. با توجه به قوانین تجاری و بررسی های حقوقی صورت گرفته، کشور انگلستان برای شروع انتخاب گردید.
امکانات دفاتر مجازی و خدمات بین المللی ما:
یک آدرس ثابت تجاری در خارج از کشور (انگلستان، آلمان، هلند، ایتالیا، سوئیس، فرانسه)
یک خط تلفن ثابت در خارج از کشور (دایورت به شماره شما در ایران با امکان تماس خروجی (هزینه جداگانه))
دارای سیستم آگاه سازی آنلاین - زمان دریافت کالا یا بسته شما
بدون محدودیت - از دریافت یک نامه عادی تا دریافت سفارشات حجیم
امکان پاسخگویی منشی و کادر مسلط بومی به زبان انگلیسی
ثبت شرکت، نمایندگی و خدمات تجاری در انگلستان و اروپا
خدمات حقوقی و مالیاتی در انگلستان و اروپا
پرداخت های ارزی شما به تمام نقاط دنیا از طریق سیستم بانکی خارج از کشور
ارسال کالاهای دریافتی به ایــــــران (فورواردینگ)
ثبت بـــــــــرند تجــــــــاری و کپی رایت
بــــــازارسنجی محصول شما در خارج از کشور
راهاندازی تجـــــــارتهای آنــــــلاین بینالمللی
خرید و فروش کسب و کارهای فعال و معتبر در خارج از کشور
با این سرویس به راحتی و با کمترین هزینه ممکن میتوانید تجارت و اعتبار کسب و کار خود را بین المللی کنید. قابلیت اختصاص یک آدرس تجاری در کشورهای دیگر جهت استفاده در مکاتبات، کارت ویزیت، سایت و غیره به همراه خدمات دریافت بسته های پستی و ارسال آن به ایران. اختصاص یک شماره تلفن و فکس در کشور مربوطه با قابلیت دریافت مکالمات و فکس ها در ایران. ارائه خدمات دفتری و منشی پاسخگو از طرف شما در ساعات اداری در صورت درخواست. خدمات دفتر کار مجازی در کشورهای آمریکا و انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، هلند و فنلاند ارائه می شود.
دفتر کار مجازی در کشورهای دیگر:
برای کسب اعتبار بیشتر و یا ورود به بازار تجارت جهانی، همچنین با توجه به تحریم های اقتصادی فعلی ، داشتن یک دفتر کار در کشورهای دیگر بسیار اهمیت دارد تا از آدرس، شماره تلفن و فکس آن بتوانید استفاده نمائید و آنجا را به عنوان پایگاه تجاری خود و یا شعبه شرکت خود معرفی نمائید.
امروزه با استفاده از تکنولوژی های ارتباطی متعددی که وجود دارد، جهان تجارت و کسب و کار به یک دهکده جهانی تبدیل شده است و می توانید بسیاری از کارهای لازم را بدون خروج از کشور خود مدیریت نمائید و به انجام برسانید و با توجه به این موضوع، استفاده از دفتر کار مجازی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در جهت کاهش هزینه ها به میزان قابل توجه، کاهش اتلاف وقت و انرژی، افزایش سرعت و در نهایت کسب اعتبار و سود بیشتر در کسب و کار به حساب می آید و در حال حاضر این خدمات در سراسر جهان بسیار پر طرفدار بوده افراد و شرکتهای مختلفی به آن روی می آورند.
اما اجاره و یا خرید یک دفتر کار حتی کوچک در کشورهای دیگر هزینه بسیار سنگینی را در بر دارد که با توجه به تورم نرخ ارز، ماهیانه چندین میلیون تومان هزینه به همراه خواهد داشت.
در این راستا، آی تی ریسرچز، خدمات دفتر کار مجازی را برای اشخاص و یا شرکتهائی که مایلند با صرف کمترین هزینه و سهولت بیشتر بتوانند پایگاه دوم تجاری خود را در کشورهای دیگر راه اندازی نمایند و یا شعبات متعددی را در کشورهای مختلف ایجاد نمایند فراهم نموده است.
خدمات ارائه شده در پکیج دفتر کار مجازی به شرح زیر است:
اختصاص یک آدرس تجاری در کشور مورد نظر شما جهت استفاده در مکاتبات، کارت ویزیت، وب سایت، سربرگ و غیره. (این سرویس به صورت تنها و جداگانه نیز قابل سفارش است.)
خدمات دریافت بسته های پستی شما در محل دفتر مجازی در آن کشور و ارسال آن به ایران. (این سرویس به صورت تنها و جداگانه نیز قابل سفارش است.)
اختصاص یک شماره تلفن در کشور مورد نظر شما با قابلیت دریافت مکالمات و پاسخگوئی به آنها در ایران. کلیه تماسها به شماره تلفن ثابت و یا موبایلی که شما در ایران معرفی کنید انتقال داده می شود و می توانید مستقیما به آنها پاسخ دهید. (این سرویس به صورت تنها و جداگانه نیز قابل سفارش است.)
1- امکان دریافت تماس و دایورت بر روی تلفن ثابت یا موبایل
2- قابلیت فوروارد بر روی IP phone SIP
3- امکان دریافت تماس بر روی پیغام گیر، ایمیل
4- قابلیت ضبط مکالمات
5- امکان دریافت فکس ، اس ام اس و...
6- قابلیت تنظیم تلفن گویا
7- شماره های رایگان (toll free)
اختصاص یک شماره فکس در کشور مورد نظر شما با قابلیت دریافت کلیه فکسها در ایران. فکسها به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد و می توانید به راحتی آنها را در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود ذخیره نموده و یا از آنها پرینت بگیرید و بایگانی نمائید. (این سرویس به صورت تنها و جداگانه نیز قابل سفارش است.)
ارائه خدمات دفتری و منشی پاسخگو از طرف شما در ساعات اداری در صورت درخواست، امکانپذیر است. توسط این خدمات، منشی دفتر کار که به زبان انگلیسی و زبان محلی آن کشور مسلط است، به تماسها در ساعات اداری از طرف شما و به نام شرکت شما پاسخ داده و موارد لازم را نیز طبق دستور العمل هائی که شما می دهید برای مشتریان توضیح خواهد داد و اگر پیغامی باشد آن را با شما هماهنگ خواهد نمود. حتی در صورتیکه مایل باشید و یا به زبان انگلیسی مسلط نباشید، مشکلی پیش نمی آید چون اطلاعات مربوطه را به ما انتقال می دهید و ما بقیه مراحل را انجام می دهیم و همچنین پیغامها را به شما می رسانیم.
مزایای دفتر کار مجازی:
کاهش بسیار زیاد هزینه ها در مقایسه با اجاره یک دفتر کار واقعی در کشور مورد نظر
کسب اعتبار بیشتر و ایجاد جلوه ای حرفه ای تر در نظر مشتریان در داخل و خارج از کشور با هزینه کمتر
ورود به بازار بین المللی برای کسانی که مایلند پایگاه کاری خود را در یک کشور خارجی و یا کشوری خاص بر اساس نیاز کسب و کارشان دایر نمایند و نیازی به حضور دائمی در دفتر کار خود ندارند.
ورود به بازار بین المللی برای کسانی که به دلیل تحریمها نمی توانند به طور مستقیم از آدرس و تلفن و امکانات دفتر کار خود در داخل ایران استفاده کنند و نیاز به اعلام آدرس و شماره در خارج از کشور دارند.
از آدرس این دفاتر مجازی می توان برای دریافت بسته های پستی و نامه ها و غیره نیز استفاده نمود. بنابراین در چنین شرایطی مجازی بودن دفتر کار شما مشخص نخواهد شد و مانند یک دفتر واقعی می توانید از آن استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره تماس 021284282 بخش خدمات بین المللی تماس حاصل فرمایید و یا سوالات خود را با ایمیل آدرس Legal@itresearches.ir در میان بگذارید.
اطلاعات تماس:
IR: ( 98)-21-284282
IR: ( 98)-2188627521
UK: ( 44)-20-3519-8382
AM: ( 374)-6064-0221
تهران - اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسیان - طبقه 3 - واحد 511
لندن - خیابان ونلاک - شماره 20-22 - کد پستی N1 7GU
ارمنستان - ایروان - مرکز تجاری سیتادل - واحد 205
http://www.talee.eu/
ثبت شرکت و دفتر کار مجازی در انگلستان
تاریخ به روزرسانی:
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶
اطلاعات تماس
نام / شرکت: ثبت شرکت
ایمیل:
تلفن: 021-284282
شهر:
تهران
آدرس: تهران - اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
سایت: http://www.talee.eu/
اشتراک گذاری
لینک به این آگهی
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.
سایت آگهی 360، هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه
راهنمای معامله امن،
آسودهتر معامله کنید.
جدیدترین آگهیهای
خدمات،
ثبت شرکت
موسسه حقوقی سعادت اندیشان
/
تهران
/
22111110
موسسه حقوقی سعادت اندیشان
/
تهران
/
22111110
aria bartar yekta
/
تهران
/
02122222679
خدمات اداری و مشاوره ای آریا برتر یکتا
(ثبت شرکت و برند تجاری)
خدمات موسه یکتا
ثبت شرکت های خارجی و ایرانی و کلیه امور ثبت شرکت های بین المللی
مشارکت های داخلی و خارجی
کنسرسیوم , جوینت ونچر
اخذ نمایندگی خارجی و امور ثبت آن
افزایش سرمایه بدون واریزی بانکی
نقل و انتقال بدون حضور مستقیم
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
انحلال رسمی و امور تصفیه
ثبت کلیه علائم و اسامی تجاری فارسی و لاتین و طراحی
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶
فکر برتر
/
تهران
/
42143
مرجع ثبت چنانچه پس از بررسی،ایرادات و نواقصی را در اظهارنامه و ضمائم آن مشاهده نماید،مراتب را به صورت مکتوب و با قید جزییات به متقاضی ابلاغ تا ظرف مهلت مقرر اقدام به رفع نقص نماید.
چنانچه متقاضی در مهلت مقرر قانونی به هر علتی نتواند نقایص اعلامی را رفع نماید،مرجع ثبت اظهارنامه را رد و مراتب را کتباَ با ذکر علت یا علل رد به متقاضی ثبت ابلاغ خواهد کرد.(ماده ی 83)
تبصره-مهلت رفع نقص برای متقاضیان ا
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰
فکر برتر
/
تهران
/
42037000
رایج ترین و بیشترین شرکت های ثبت شده تا به امروز را شرکت های بامسئولیت محدود تشکیل می دهند.
در شرکت بامسئولیت محدود :
الف- حداقل تعداد شرکاء ، 2 نفر می باشد.
ب- در قانون تجارت، برای میزان سرمایه شرکت بامسئولت محدود هیچ مبلغی تعیین نشده است. با این حال به صورت عرفی حداقل سرمایه اسمی مبلغ یک میلیون ریال می باشد. ( هر چه سرمایه این نوع شرکت بیشتر باشد اعتبار آن ها بیشتر است ) لازم به توضیح است،
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کیا ثبت
/
تهران
/
88888273
بسیاری از کالا ها برای ورود نیاز به مجوز دارند و در اکثر اوقات علاوه بر مجوز واردات نیازبه مجوز برای خروج (ترخیص)هم دارد .صدور این مجوزها بسته به نوع کالایی که وارد کرده اید به سازمان های مختلف بستگی دارد مثلا اگر پزشکی باشد باید از اداره ی کل تجهیزات پزشکی مجوز گرفته شود و...
کالاهایی که وارد می شود باید استاندارد بگیرند که این استاندارد در بعضی مواقع توسط نماینده ی استاندارد که در گمرک است هم
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
فکر برتر
/
تهران
/
42143
• ثبت شرکت در اردبیل:
افرادی که قصد انجام فعالیت های هدفمند دراستان اردبیل و بهره مندی از سرمایه یکدیگر را دارند، نیازمند یک فعالیت قانونی هستند، که مهم ترین آن ثبت یک شرکت تجاری است.
برای ثبت شرکت در استان اردبیل شما می توانید از انواع قالب های زیر استفاده نمایید.
شرکت سهامی خاص
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت تضامنی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت نسبی
شرکت تعاونی تولید و مصرف
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
فکر برتر
/
تهران
/
42037000
در تصفیه عادی، اداره تصفیه دوبار و به فاصله ده روز، اقدام به درج آگهی در روزنامه رسمی و یکی از روزنامه های کثیرالانتشار می کند. نکاتی که در این آگهی باید قید شوند عبارت اند از :
الف) نام و مشخصات تعاونی ورشکسته، مرکز اصلی آن و تاریخ ورشکستگی ؛
ب) اخطار به طلبکاران و کسانی که ادعایی دارند، دایر بر اینکه ادعای خود را ظرف دو ماه به اداره تصفیه اعلام و مدارک خود را ( اصل یا رونوشت مصدق ) تسلیم کنند.
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
کیا ثبت
/
تهران
/
00982188888273
تاریخچه قانون گذاری شرکت های سهامی مستلزم پرداختن و بررسی ویژگیهای کلی قانون گذاری شرکتهای سهامی در ایران است.
الف) تاریخچه قوانین راجع به شرکتهای سهامی
گرچه قسمتی از قانون تجارت مورخ 1303 و 1301 مربوط به مقررات راجع به شرکتهای سهامی است، اولین قانونی که در آن مقررات راجع به شرکتهای سهامی به صورت نسبتاً جامعی پیش بینی شد قانون تجارت 1311 بود. مبحث اول این قانون، مواد 21 لغایت 93، به این نوع شرکت
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
سایت بانک اطلاعات ثبتی
/
تهران
/
09010764431
رتبه بندی شرکت ها : اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت ها نوعی مقایسه برای تضمین کیفیت و کمیت ارائه خدمات و تولیدات پیمانکاران میباشد . برای انجام هر پروژه توان شرکت های دارنده گواهی صلاحیت توسط دستگاهی اجرایی مربوطه بررسی میشود . مرحله اول احراز صلاحیت شرکت های حاضر در مناقصه ها و پروژه های دولتی و خصوصی دریافت گواهی صلاحیت میباشد . از دید سازمان فنی و عمران استاندارد شرکت ها به دو دسته تقسیم میشوند : شرک
به روز رسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵