آگهی ویژه

رول صنعت زاگرس عرضه انواع رولبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان

گروه صنعتی رول صنعتی زاگرس وارد کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ های صنعتی برای اتصالات ماشین آلات صنعتی در دسته بندی های مختلف برای تعلیق انواع بار های محوری و شعاعی می باشد. واردات انواع رولبرینگ با برند های SKF, TIMKEN, NACHI, FAG, NTN, NSK, KOYO و رولبرینگ های تولید کشور چین. انواع رولبرینگ استوانه ای برای تعلیق بار های شعاعی، انواع رولبرینگ کف گرد برای تعلیق بار های محوری، انواع رولبرینگ استوانه ای با قابلیت تعلیق بار های ترکیبی شعاعی و محوری عرضه می گردند.
نسل جدید رولبرینگ های بشکه ای برای تعلیق بار های شعاعی و محوری با تولید حداقل اصطکاک و ایجاد درجه آزادی بالاتر تولید و عرضه شده که برای اولین بار توسط برند SKF به ثبت رسیده اند. انواع رولبرینگ های سوزنی و نسدل برینگ ها با حجم و وزن بسیار اندک برای کاربری های صنعتی نیز عرضه می گردند.
انتخاب بلبرینگ و رولبرینگ بر حسب نوع بار اعمال شده که در سه دسته شعاعی، محوری و ترکیبی قرار می گیرند، سرعت دورانی اعمال شده بر پیکر رولبرینگ ها و ابعاد و اندازه ها صورت می گیرد. برای کاربری های فوق سنگین مانند اتصالات چرخ ماشین آلات راهسازی از رولبرینگ های برند های معتبری چون INA أر انواع رولبرینگ استوانه ای و رولبرینگ مخروطی استفاده می شود.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها