آگهی ویژه

آموزش انیمیشن 3 بعدی حرفه ای

آموزش انیمیشن 3 بعدی
این دوره یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزش هنر است که در آن شما با روش ساخت و تولید انیمیشن از ابتدا تا انتها آشنا شده و در انتها خودتان قادر به ساخت انیمیشن 3 بعدی خواهید شد. این رشته در دنیا جزو ممتازترین رشته های هنری محسوب میشود و افراد زیادی در این رشته مشغول بکار هستند .
دوره انیمیشن 3 بعدی توسط اساتید برجسته ای همچون استاد میرزایی که سابقه طولانی در پروژه های انیمیشن و مدلسازی دارند برگزار میشود. شما می توانید با مراجعه به سایت آموزشگاه طرحستان و مرور دوره هنرهای 3 بعدی از مطالب این دوره مطلع شوید . در طی این دوره مطالب آموزشی ضبط شده و در اختیار هنرجویان قرار میگیرد که از این طریق هر هنرجو میتواند بارها و بارها کلاس را در منزل مرور کند.
شرایط استفاده
قیمت کل دوره :900 هزار تومان
شرایط استفاده
مبلغ پرداختی برای ثبت نام :200هزار تومان
نحوه پرداخت شهریه : اقساط
ارائه مدرک معتبر و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
هر هنرجو با یک کامپیوتر
ضبط صوتی وتصویری رایگان
محتوای دوره
ارائه مدلسازی ، انتخاب داستان و آشنایی با روش های فیلمنامه نویسی
آموزش پیش تولید و جلوه های ویژه به کمک افتر افکت
مدلسازی 3 بعدی و ریگ اسکین و انیمت به کمک مایا
مدلسازی حرفه ای و اسکالپینگ به کمک زی براش
و ساخت آب و سیالات به کمک ریل فلو
اطلاعات تماس:
تلفن : 9-66978497
ایمیل : tarhestan@yahoo.com
وبسایت:www.tarhestan.org
شرح دوره :اصول فیلمنامه نویسی و استوری برد، جلوه های ویژه تصویری، کروماکی، تلفیق فضاهای مجازی و واقعی، مدلسازی 3 بعدی، ساخت فضاهای 3 بعدی مجازی، طراحی جزئیات صورت و اندام طبیعی ، شبیه سازی پوست انسان بر روی مدلهای مجازی، اصول طراحی کاراکتر، تکنیکهای دوربین و متریال در صحنه، نورپردازی و خروجی پویا نمایی است که در سطوح مختلف این دوره آموزش داده میشود. اگر می خواهید یک انیماتور شوید از ابتدا این را بدانید که پا به عرصه جذاب ودر عین حال دشواری گذارده اید، راز موفقیت در این رشته تمرین فراوان و پشتکار است،هم اکنون بازار کار فراوان و قابل دسترسی در این رشته دارد ولی آینده آن از هر رشته دیگری درخشان تر است و از همه مهمتر بازار بکر و انیماتورهای اندکی که داریم نوید خوبی برای یادگیری این رشته است.
نرم افزارهایی که به کمک آنها آموزش میبینید:
1-MAYA
2-AfterEffect
3-Zbrush
4-Realflow
این دوره اواخر آذرماه 93 شروع میشود و حدود 6 ماه به طول میانجامد .
جهت اطلاعات بیشتر عدد 3 را به 10007606 ارسال نمایید.

قیمت: 900,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، سایر
جدیدترین آگهی‌ها