آگهی ویژه

تور لنکاوی 96

تور لنکاوی 96
جزیره لنکاوی در شمال غربی مالزی و یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین سازه های پل معلق به نام اسکای بریچ در آن قرار دارد که دسترسی به آن از طریق تله کابین امکان پذیر است.

لنکاوی مجمع الجزایر متشکل از 99 جزیره در سواحل غرب مالزی است. احاطه شده توسط دریا فیروزه ای، داخل جزیره اصلی مخلوطی از مزارع برنج زیبا و تپه های جنگل پوشیده شده است.دوستداران طبیعت ، جزیره ،خط ساحلی شن و ماسه پودر، خوب و نوسان دار درختان نارگیل در حاشیه این جزیره قرار دارد.
این جزیره به ویژه برای فرصت های غواصی عالی خود را به رسمیت شناخته شده و این جواهر گرمسیری پنهان گنج از دیگر فرصت تعطیلات هیجان انگیز است. از گسترده لنکاوی دنیای زیر آب به همراه Pantai Cenang به افزایش کابل خودرو در Pantai کوک، لنکاوی یک زبان برق که بازدید کنندگان آینده را برای بیشتر نگه می دارد. قانع نشده اید هنوز که بهترین گزینه برای سفر لنکاوی است..؟!

آسمان پل لنکاوی است که در «پایان» از سوار شدن کابل خودرو واقع شده است. یکی از نکات برجسته این جزیره، آن را یک پل عابر پیاده منحنی 410ft طولانی بالا کوه مات Cinchang است. این ممکن است مانند یک کلیشه به نظر بیاد اما واقعا دیدنی است برای کسانی که عاشق طبیعت و دریا هستند اینجا به سادگی خیرهاین همه زیبایی میشوند.
در الای این پل میتوانید جنگل های انبوه و آبشار ها قله و کل شهر را ببینید و در ایستگاه نهایی متوقف شوید و به استراحت بپردازید. و پیاده تا مرکز فروش سوغاتی ها بروید ؛ سوغاتی و اسباب بازی بخرید. تنقلات نوشیدنی و غذا میل کنید.ممکن است عده ای با ترس از این پل عبور کنند ، اما این پل بسیار امن و با رعایت موارد ایمنی ساخته شده است و با نرده ای فلزی محافظت میشود.
ما در اینجا میخواهیم به معرفی سایت های هالیدی بپردازیم که در آن میتوانید تور های لنکاوی را ملاحظه کرده و برای سفر و تصمیم گیری در این باره به سایت http://hiholiday.ir مراجعه کنید و به صفحه تور لنکاوی مراجعه کنید برای اینکار میتوانید از لینک آخر صفحه کمک بگیرید
در اینجا، شما یک مجموعه ای از پله های باریک که از طریق جنگل منجر به عرشه رصدخانه، در بالاترین نقطه که در آن دیدگاه ها آسمان و دریا واقعا مسدود نشده باشند را میتوانید ببینید. پایان پل فولادی که گسترش از کوه مات ،به یک کوه همسایه بخشی از پل آسمان است که فراموش نشدنی است ؛ پایان آن وصل شده است.
اگر چه عبور از این پل را یک تجربه ترسناک شاید بپندارید اما واقعا ارزشمند است در بالای این پل وزش بادهای سرد بدون شک دل شما را خواهد لرزاند. اما نگران نشوید اتفاقی نمی افتد.
برای علاقه مندان به فیلم بالیوود: آخرین صحنه از فیلمهای هندی دون: تعقیب دوباره آغاز میشود، در اینجا فیلم برداری شد.
از بزرگترین مراکز خرید لنکاوی بازار بزرگ پاراد لنکاوی است حدودا 60 تا فروشگاه دارد که اکثریت آنها پوشاک است. شما میتوانید هر گونه لباسی که بخواهید را در این مرکز خرید تهیه کنید چرا که این 60 مغازه بهحدی کامل و جامع هستندکه تمامی نیاز های شما را بر طرف کنند.
از این مرکز خرید در تور لنکاوی می تونین انواع نوشیدنی ، انواع شکلات، سوغات محلی، لباس شنا، کیف، لوازم دکوری و الکترونیکی و... را میتوانید خریداری و به عنوان سوغاتی به شهرتان ببرید.


http://hiholiday.ir/Tour/Region-106/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%84%D9%86%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C

قیمت: 3,010,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور خارجی
جدیدترین آگهی‌ها