آگهی ویژه

POE

فروش Power Over Ethernet

علاوه بر دیتای استاندارد، شبکه های امروزی باید قادر به انتقال ترافیک مربوط به سرویس (Voice Over IP(VoIP نیز باشند. این پروتکل که به نام IP Telephony (IPT نیز نامیده می شود، اطلاعات صوتی یا همان voice را از تلفن های IP به سمت دیگر قسمتهای شبکه حمل خواهد کرد.

برای فراهم ساختن امکان انتقال ترافیک voice و برقراری موفقیت آمیز تماس های تلفنی، سوئیچ های شبکه را می توان پیکربندی کرد. برای مثال سوئیچ های کاتالیست سیسکو می توانند برق مورد نیاز برای دستگاههای IP phone را تامین کرده، اتصالات trunk را با آنها برقرار نموده و سرویس QoS را نیز در اختیار آنها قرار دهند.

همانند دیگر دستگاههای متصل به شبکه، تلفن های IP نیز برای فعالیت خود نیاز به انرژی برق دارند. این نیاز را می توان از دو طریق تامین نمود:
یک آداپتور AC خارجی
PoE که از نوع DC است

آداپتور AC خارجی به درگاه خود در روی دستگاه وصل شده و بدین ترتیب برق 48 ولت را به صورت DC در اختیار آنها قرار می دهد. این آداپتورها به نام Wall Warts نامیده شده و در شرایطی که روش دیگری برای تامین برق وجود نداشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرند. اما در این صورت هرگونه قطعی برق و یا بروز ایرادی در کار آداپتور باعث از کار افتادن تلفن های IP خواهد شد.

روش دیگر بهره گیری از ویژگی (Power Ower Ethernet (PoE یا inline power است.

در این شرایط همان برق 48 ولت DC از طریق کابلهای Ethernet که برای انتقال Data مورد استفاده قرار می گیرند در اختیار تلفن IP قرار داده می شود. در این بین خود سوئیچ وظیفه تامین انرژی برق مربوط به این دستگاه ها را برعهده خواهد داشت. همچنین آداپتور AC را نیز می توان در این شرایط به عنوان یک روش جایگزین و ایجاد redundancy مورد استفاده قرار داد.

قیمت: 870,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها