آگهی ویژه

فروش درب ضد سرقت

درب ضدسرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند.

درب های ضد سرقت کاملا ترک قیمت به مراتب بالاتری نسبت به درب های منتاژ و ایرانی دارد (درب های ترکی که با بسته بندی و پک ترک و با اسناد گمرکی وارد کشور می شوند ) و نمیتوان لوکس بودن این درب ها رو با درب های ضد سرقت دیگر مقایسه کرد و جا دارد در اینجا به این نکته توجه کنیم داشته باشیم که بعضی از افراد سود جو از بی اطلاعی افراد سود برده و درب های مونتاژ داخل را به جای درب های تمام ترک جا زده و سود هنگفتی نصیب خود می کنند.

برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت و خرید درب ضد سرقت به آدرس سایت ما در این آگهی مراجعه کنید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها