آگهی ویژه

مزون لباس مهتا، شوی دائمی پوشاک بانوان،برند ترک

مزون مهتا ارائه دهنده ی طیف گسترده ای از زیوآلات، البسه، لوازم آرایشی، بهداشتی، کیف و کفش برای خانم ها و آقایون شیک پوشو باسلیقه از معتبترین برندهای جهان می باشد. مهتا آنچه شما به دنبال آن هستید مطمئنا می یابید. مجموعه ای از جدیدترین لباسها و پالتوهای پاییز و زمستان 2014 (با وقت و هماهنگی قبلی جهت حضور در مزون، محدوده ی شهرک غرب)

مهتا مزون در غرب تهران در فضایی کاملا لوکس و مدرن، شما را به بازدید از پوشاک متنوع و متقاوت پاییزی و زمستانی خود دعوت می کند. انواع برندهای وارد شده از آمریکا، ایتالیا و ترکیه را با مناسب ترین قیمت ها در شوروم دائمی مهتا بیابید. (با وقت و هماهنگی قبلی جهت حضور در مزون، محدوده ی شهرک غرب)
اگر قصد دارید در مجالس و محافل بدرخشید، اگر برند پوش هستید و اگر قیمت مناسب در خرید لباس برای شما معیار می باشد حتما از مزون مهتا بازدید فرمائید. بهترین مجموعه کیف و کفش، کتانی، بدلیجات، لوازم آرایشی بهداشتی، پیراهن، مانتو، شال و روسری، لباس اسپورت 2014، در مزون و شوی دائمی و همیشگی مهتا. (با وقت و هماهنگی قبلی جهت حضور در مزون، محدوده ی شهرک غرب)

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، پوشاک
جدیدترین آگهی‌ها