آگهی ویژه

ترمال سایکلر و ریل تایم (Thermo Cyclers & Real-Time PCR)

ترمال سایکلر یا Thermo Cyclers
دستگاه ترموسایکلر چیست؟
ترموسایکلر یا ترمال سایکلر یک دستگاه است که با کمک آن آزمایشات مربوط به PCR انجام می شود. در واقع از این دستگاه به منظور تکثیر DNA و RNA استفاده می شود. این دستگاه بیشتر در آزمایشگاه های بالینی کاربرد دارد. این دستگاه کمک می کند که DNA که تکثیر شده است، قابل شناسایی گردد. از ترموسایکلر برای تشخیص انواع بیماری ها می توان کمک گرفت. این دستگاه با نام پی سی آر نیز معروف است.
ریل تایم یا Real-Time PCR
دستگاه real-time PCR (ریل تایم پی سی آر) به جهت بررسی میزان بیان ژن های موجودات زنده توسعه یافته است. محدودیتی که سیستم PCR ساده بوجود آورده است عدم توانایی بررسی کمی میزان بیان یک ژن می باشد. لذا سیستمی تحت عنوان real-time PCR (ریل تایم پی سی آر) ساخته شده و توسعه یافته است. آن چه که مشخص است هدف غایی ژن های موجودات زنده می باشد که کل مجموعه ژنومی تلاش در ساخت محصولاتی از جنس RNA و پروتئین دارد. آن چه که می تواند مشخص کند یک سلول چه ویژگی هایی را در سطح فنوتیپی دارد و در چه سطحی آن ویژگی را بروز می دهد RNA یا ریبونوکلویک اسید های آن سلول می باشد.
انواع ترمو سایکلر یا ترمال سایکلر و ریل تایم ساخت کمپانی DLAB چین :
۱- TC1000-G
۲- TC1000-S
شرکت شناساپرتوژن تامین کننده انواع ترمال سایکلر و ریل تایم (Thermo Cyclers & Real-Time PCR) ساخت کمپانی DLAB کشور چین می باشد.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها