آگهی ویژه

فروش دکل مهاری

ویونانت
توليدوفروش انواع دکل مهاري و خودايستا
stars
براي ورود به سايت اين آگهي کليک کنيد
دکل مهاري G35 با کيفيت عالي
دکل مهاري G45 با کيفيت عالي*دکل مهاري G35 بدون متعلقات(سکشن خالي) با کيفيت عالي
دکل مهاري G45 بدون متعلقات(سکشن خالي) با کيفيت عالي

توليد وفروش انواع دکل وانجام پروژه هاي وايرلس
، يکي از بزرگترين توليدکنندگان دکل هاي مخابراتي و پايه چراغ و دوربين در ايران مي باشد.اين شرکت با داشتن کارگاه صنعتي و با داشتن نيروي فني مجرب و متعهد مطابق با تکنولوژي و استانداردهاي بين المللي و روز در دنيا ، آمادگي خود را جهت توليد ، فروش ، مشاوره و نصب و راه اندازي انواع دکل ها و سازه هاي فلزي اعلام مي دارد.
دکل هاي توليد شده در اين شرکت مطابق با استاندارد Rohn آمريکا و از بهترين مواد اوليه تهيه و توليد مي شود.
1- دکل هاي مهاري با قاعده هاي G35 , G45 (پايه لوله- پايه نبشي- سه پايه - چهارپايه)
2- دکل خودايستا (سبک و سنگين)
3- دکل هاي منوپل يا تک پايه(دوربين)
4-پايه دوربين و پايه چراغ
5- انواع بست آنتن
با تجهيزات کامل پايه هاي روشنائي با تيپ استاديومي ، تلسکوپي ، چندوجهي ، پايه دوربين ، پنوماتيک ، روآفتاب ، سيستم ضد بالا رونده از دکل و …
از ديگر خدمات اين شرکت مي توان به حفر و ايجاد چاه ارت استاندارد جهت حفاظت و ايمن سازي افراد تجهيزات ، دستگاهها و اتاق سرور ، انواع دکل هاي مخابراتي (مهاري ، خود ايستا ، منوپل) پست هاي برق سيستم کنترل دقيق تجهيزات ديجيتال مي باشد که با اعزام کارشناسان خود به منظور بازديد از محل و بررسي مکان مناسب جهت حفر چاه ارت ، با توجه به ميزان اهم درخواست شده ، چاه ارت را همراه با گارانتي بصورت تضميني تحويل مي دهد.
شرکت در توليد دکل هاي مهاري خود از لوله ها و ميلگردهاي متناسب و با کيفيت استفاده کرده ودر پروسه توليد کيفيت دکل هاي توليدي توسط مهندسين و تکنسينهاي اين شرکت از هر لحاظ چک وکنترل مي شوند .
از همين رو کافيست شما هم مثل تمامي مشتريان ثابت ما فقط وفقط يکبار از دکل هاي توليدي ما استفاده کنيد و تفاوت دکل هاي توليدي ما را با ديگر دکل هاي موجود در بازار احساس کنيد .
fatemehpargami@yahoo.co0
09194012876
-09394012876 viona net

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها