آگهی ویژه

پچ پنل فیبر نوری پچ کورد فیبر نوری

PRO
تجهیزات فیبر نوری :
کابل فیبر نوری خاکی
کابل فیبر نوری هوایی
کابل فیبر نوری سینگل مود
کابل فیبر نوری مالتی مود
باکس فیبر نوری
مفصل فیبر نوری
آداپتور فیبر نوری
پچ کورد فیبر نوری
پیگتیل فیبر نوری
مفصل های فیبر نوری در اجرای شبکه های فیبر نوری مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس محیط استفاده به انواع مفصل های فیبر نوری خاکی ، مفصل های فیبر نوری هوایی ، مفصل های فیبر نوری دریایی و انواع صنعتی تقسیم می شوند 3M , سامجین ، Network , dome , foc , fostec و محصول شرکت دیاموند سوئیس
مفصل فیبر نوری 3M :
2178- S ساخت آمریکا
مفصل سامجین :
ساخت کره
مفصل NETWORK :
ساخت کره جنوبی
مفصل Dome :
مفصل هوایی کره ای و چینی
مفصل های FOSTEC :
ساخت کره جنوبی

توضیحات محصول
کابل فیبر نوری در بر دارنده چندین فیبر نوری است که جهت ارتباطات در مسافت های طولانی و انتقال سریع داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل مزیت های قابل توجه ای که این رسانه ی انتقال نسبت به سایر مدیاها دارد، کم کم به جایگزین مناسبی برای سایر رسانه ها مخصوصاً در ارتباطات راه دور، تبدیل شده است. کابل های فیبر نوری Datwyler در دو دسته مختلف Single mode و Multi-mode جهت مصارف Indoor وOutdoor تولید می شوند. این کابل ها با توجه به Material تشکیل دهنده لایه های مختلف خود و غلافی که به دور آن کشیده شده است شاخصه هایی نظیر مقاومت بالا، انعطاف پذیری بالا، ضد حریق بودن و... را دارند.
نمایندگی Datwyler سوئیس در جهت تأمین و فروش انواع کابل فیبر نوری با توجه به نیاز شما، کابل مناسب برای پروژه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار داده و در کنار آن به منظور توسعه و بهینه سازی بستر فیبر نوری، خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی را نیز ارائه می دهد.
این شرکت قادر به ارائه خدمات و فروش کابل های فیبر نوری Datwyler شامل کابل با لایه محافظLoose Tube و Tight Buffer و در انواع مختلف داکتی، هوائی، داکتی-هوائی و برای مصارفIndoor و Outdoor و... بوده و کابل

فکس : تهران 88982490

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها