آگهی ویژه

فروش کابل سینگل مود فروش فیبر نوری نگزنس

کابل فیبر نوری در بر دارنده چندین فیبر نوری است که جهت ارتباطات در مسافت های طولانی و انتقال سریع داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل مزیت های قابل توجه ای که این رسانه ی انتقال نسبت به سایر مدیاها دارد، کم کم به جایگزین مناسبی برای سایر رسانه ها مخصوصاً در ارتباطات راه دور، تبدیل شده است. کابل های فیبر نوری در دو دسته مختلف Single mode و Multi-mode جهت مصارف Indoor وOutdoor تولید می شوند. این کابل ها با توجه به Material تشکیل دهنده لایه های مختلف خود و غلافی که به دور آن کشیده شده است شاخصه هایی نظیر مقاومت بالا، انعطاف پذیری بالا، ضد حریق بودن و... را دارند.
در جهت تأمین و فروش انواع کابل فیبر نوری با توجه به نیاز شما، کابل مناسب برای پروژه تان را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار داده و در کنار آن به منظور توسعه و بهینه سازی بستر فیبر نوری، خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی را نیز ارائه می دهد.
این شرکت قادر به ارائه خدمات و فروش کابل های فیبر نوری شامل کابل با لایه محافظLoose Tube و Tight Buffer و در انواع مختلف داکتی، هوائی، داکتی-هوائی و برای مصارفIndoor و Outdoor و... بوده و کابل دلخواه شما را در اسرع وقت تأمین می نماید.

تلفن : تهران 88951117 – تهران 88958489
فکس : تهران 88982490 - www.ibc1.ir

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها