آگهی ویژه

پخش انواع تگ فروشگاهی در اصفهان

فروش انواع تگ باز کن و تگ فروشگاهی از قبیل تگ صدفی ،تگ گلف ،تگ پنسیل ،تگ مربعی،تگ پنسیل و..... با هر تعداد مورد نیاز برای فروشگاه ها و مراکزخرید با شرایط ویژه

تگ گلفی (Golf Tag) RF-AM
تگ گلفی (Golf Tag) RF-AMتگ فروشگاهی گلف یا تگ گلفی قویترین تگ دزدگیر فروشگاهی به شمار می رود که در کنار تگ صدفی از متداول ترین و پر فروش ترین تگ های فروشگاهی به شمار می رود. این تگ فروشگاهی در فرکانس های متفاوت تگ گلف RF و تگ گلف AM ارائه می شود.

تگ صدفی (تگ شل یا دام تگ ) RF
تگ صدفی (تگ شل یا دام تگ ) RF تگ صدفی که با نامهای تگ شل ( shell tag ) یا دام تگ ( dome tag ) نیز شناخته می شود ، به علت سایز متوسط این تگ دزدگیر و تنوع فرکانسی که در عملکرد با گیت دزدگیر دارد به همراه تگ گلفی بیشترین تقاضا را در بازار گیت فروشگاهی داراست.

تگ صدفی (تگ شل یا دام تگ ) AM
تگ صدفی (تگ شل یا دام تگ) absتگ صدفی تشکیل شده از پلاستیک قالبی و سیم پیچ می باشد که با گیت ضد سرقت فروشگاهی عمل می کند.تگ صدفی معروف به تگ شل یا دام تگ نیز می باشد.سیم پیچ این تگ ها جنس های متفاوتی که بهترین آن مس خالص است.

تگ مثلثی (دلتا یا سه گوش ) AM
تگ مثلثی چیست؟تگ مثلثی ، دلتا یا سه گوش درعین دارا بودن ابعاد کوچک و وزن سبک آن نسبت به سایر تگ ها، از کیفیت و گیرایی بالایی نیز برخوردار می باشد.بنابراین بیشترین تقاضا را در بازار گیت فروشگاهی داراست.اینگونه تگ ها معمولا در مغازه های لباس زیرفروشی، جوراب، شال و روسری فروشی است.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها