آگهی ویژه

ضدیخ گازوئیل آمریکایی(( FLEET GUARD))

بهترین کیفیت ضدیخ گازوئیل را از ما بخواهید.
افراد آینده نگر همواره در کسب و کار پیشتازند
سرما و یخبندان در راهست هم اکنون چاره جویی کنیم.
یکی از مشکلات بزرگ پیمانکاران ، معدنکاران و صاحبان ماشین آلات معدنی و راهسازی و کامیون داران در فصول سرد سال ژله ای شدن و یخ زدن گازوئیل در مسیرهای سوخت موتور ماشین الات سنگین می باشد که باعث بروز مشکلات فراوانی در کارکرد این نوع ماشین الات شده و علاوه بر به تاخیر افتادن پروزه ها و کاهش زمان کار ماشین الات باعث بروز خسارات سنگین به این دستگاهها نیز می شود.
لذا بهترین راهکار جهت جلوگیری از بروز این مشکل استفاده از افزودنی مجاز ضدیخ گازوئیل می باشد که در صورت انتخاب درست نوع این ضدیخ نه تنها هیچگونه ضرری به موتور نمی رساند بلکه باعث نرمتر کارکردن موتور در حالت دمای پایین محیط اطراف می شود و موتور در موقع استارت زدن راحت تر روشن می شود.
ضدیخ گازوئیل FLEET GUARD ساخت آمریکا تنها ضدیخی است که توسط کمپانی کامینز (CUMMINS) برای انواع موتورهای دیزل توصیه شده است.
این ضدیخ در بسته بندی 1 لیتری ، 4 لیتری و 20 لیتری عرضه شده و با نسبت ترکیب 1 لیتر در 200 لیتر ، گازوئیل را تا دمای 30 درجه زیر صفر به حالت مایع نگه می دارد.
ضد یخ گازوئیل فلیت گارد برای استفاده در باک های دیزلی سبک و سنگین و تانک های گازوئیل برای محافظت از یخ بستن گازوئیل بسیار مناسب می باشد.
توجه: نکته مهم این است که جهت کارایی بهتر این محصول توصیه می شود ضدیخ در مخزن اصلی کارگاه اضافه شود و سپس ماشین الات سوختگیری شوند.

ضدیخ فلیت گارد ساخت آمریکا با قیمت مناسب
گالن 1 لیتری 8000 تومان
گالن 4 لیتری 30000 تومان
گالن 20 لیتری000 140 تومان
پیشگامان: 09133930906

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها