آگهی ویژه

ثبت موسسه فرهنگی تک منظوره مستلزم چه شرایط و مدارکی است؟

موسسات فرهنگی و هنری، تشکیلاتی هستند که توسط افرادی که واجد شرایط برای فعالیت در زمینه های فرهنگی و هنری هستند تاسیس می شوند این موسسات بر دو نوع انتفاعی و غیر انتفاعی تقسیم می شوند.
• موسسه تک منظوره :
هرگاه موسسه ای تنها به یکی از فعالیت های فرهنگی و هنری بپردازد آن را تک منظوره می نامند. این گونه موسسات باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت نمایند.
فعالیت های موسسات تک منظوره به موارد زیر دسته بندی می شوند :
الف- فعالیت های عمومی : که شامل فعالیت هایی از قبیل :
تهیه محصولات فرهنگی و هنری از قبیل نوارهای کاست و فیلم های ویدئویی، محصولات رایانه ای مجاز در زمینه زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی و علوم قرآنی، تالیف و ترجمه کتاب و متون به زبان های خارجی، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و نشست های ادبی و شعری، مطالعه و تحقیق و اجرای طرح های پژوهشی در رابطه باموضوع فعالیت، شرکت در همایش ها، گردآوری و تدوین مجموعه های مستند درباره مسائل فرهنگی و تاریخی.
ب- فعالیت های خاص: که در 5 شاخه اصلی فرهنگی، هنری، سینمایی و سمعی و بصری، مطبوعاتی و تبلیغاتی، آموزشی دسته بندی می گردد و شامل فعالیت هایی از قبیل :
1- فعالیت های فرهنگی موسسه :
- تهیه و توزیع کتاب در داخل و خارج از کشور.
- طراحی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت آزاد فرهنگی از قبیل: داستان نویسی، بررسی و نقد کتاب.



تماس با ما:
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
info@companyregister.ir
https://companyregister.ir
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها