آگهی ویژه

دستگاه بسته بندی آنژیوکت

آنژیوکت وسیله ای چند کاره و یکبار مصرف برای تزریق در حفره بدن، مجرا یا رگ ، که جهت حفظ بهداشت و استریل بودن این محصول باید آن را در مدل های مختلفی از قبیل بسته بندی وی پک ، بسته بندی چهار طرف دوخت و بسته بندی افقی بسته بندی شود. بسته بندی آنژیوکت در این دستگاه به صورت افقی ( دو سر پرس) است به این شکل که اپراتور محصول را روی نوار نقاله قرار می دهد و سلفون از بالا به آرامی روی محصول می آید و به وسیله فک ها عمل بسته بندی و دوخت انجام می شود. از این دستگاه جهت بسته بندی سایر محصولات پزشکی و مشابه اعم از ست سرم ، باند کشی ، قطره چکان ، اپلیکاتور و… نیز استفاده می شود. بدنه این دستگاه از جنس استنلس استیل است که از زنگ زدگی دستگاه جلوگیری میشود.

مزایای دستگاه بسته بندی آنژیوکت

آنژیوکت یکی از ابزارهای پزشکی است که وظیفه اتصال و انتقال سرم حاوی مایعات به عروق را دارد. برای بسته بندی این محصول می توانید از ماشین آلات بسته بندی افقی ما استفاده نمائید. این دستگاه انعطاف پذیری لازم جهت بسته بندی چند محصول را دارد و هم چنین دارای نوار نقاله ای جهت اتقال محصولات است. از دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت نیز جهت بسته بندی این محصول می توانید استفاده کنید که آن هم توسط مجموعه ما طراحی و تولید می گردد.

فروش ماشین بسته بندی آنژیوکت
این دستگاه، بسته هایی از عرض 6 الی 90 میلی متر را می تواند بسته بندی کند لذا قبل از خرید دستگاه ابتدا ابعاد و اندازه محصول خود را مشخص نمائید سپس با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه یاری کنند.

قیمت ماشین بسته بندی آنژیوکت
جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

دستگاه بسته بندی PM25

عرض بسته (A)
6-90 mm

طول بسته (B)
S70*160- T160*300 mm

ارتفاع بسته (C)
1-30 mm

ولتاژ ورودی
220 v

وزن
450 kg

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها