آگهی ویژه

سایبان، سایبان پارکینگ، سایبان خودرو | سایبان سایه سازان

شرکت سایبان سایه سازان دارای سابقه طولانی در زمینه سایبان پارکینگ و سایبان خودرو در مشهد می باشد. سایبان پارکینگ و سایبان خودرو شرکت سایه سازان دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت عالی می باشد. سایبان های پارکینگ و سایبان های خودرو به صورت ضد حریق و پوشش UPVC تولید و برای مقابله با آفتاب, باران و برف ساخته می شود. اسکلت سایبان پارکینگ و خودرو به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تحمل بار بسیار سنگین را دارند . حذف پایه جلو و در طرحههای متفاوت قابل اجرا است. در ساخت سایبان خودرو و سایبان پارکینگ سایه سازان حداقل تعداد پایه به کار برده شده است .

سایبان خودرو و پارکینگ از سایبان سایه سازان در هر فضایی مانند اداری, خانگی و .... که نیاز به یک سایبان دارند قابل اجرا می باشد. تمامی ساختار سایبان فلزی و از پوشش UPVC و مراحل نصب سایبان بسیار سریع و کم دردسر می باشد .

درباره سایه سازان

شرکت سایه سازان برتراندیشه پاسارگاد اجرا کننده انواع سایبان پارکینگ سایبان اداری و خانگی و سایبان های خودرو با پوشش یو پی وی سی ( UPVC) جهت خودرو ، انواع کانکس پرتابل و ثابت می باشد. این شرکت نماینده انحصاری فروش ورقهای یو پی وی سی UPVC سقفی و ورقهای سایدینگ در استانهای خراسان رضوی ، جنوبی و شمالی میباشد.

http://sayesazan.com/

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تاسیسات
جدیدترین آگهی‌ها