آگهی ویژه

24Mbps Burst اینترنت رسانه تهران

این شرکت هدف بالائی در را در سر لوحه فعالیت خود قرار داد ، توانست در سال اول نسبت به ایجاد حدود بیست هزار پورت اقدام نماید و در سال های بعد علی رغم ابهامات زیاد در آئین نامه های اجرائی ، بر ظرفیت پورت های خود افزود . بطوریکه هم اکنون با ایجاد 350 هزار پورت منصوب ، حدود 250 هزار پورت قابل واگذاری و نزدیک به 160 هزار مشتری فعال ، به کارنامه درخشانی دست یافته است. هدف گذاری این شرکت رسیدن به یک میلیون و پانصد هزار پورت پر سرعت تا سال 1394 می باشد.

ماموریت شرکت
ما شرکتی نوآور ، چابک در ایجاد بسترهای دسترسی به شبکه اطلاعات (Data) کشور و بین الملل (Internet,Interanet) هستیم. از اینرو شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا خود را متعهد در بکارگیری کادر مجرب متخصص و کارآزموده می داند تا کلیه خدمات خود را با بهترین کیفیت که منجر به رضایت مشتریان شود ارائه نماید و به این منظور از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های ممکن خود استفاده می نماید.
ADSL2+
تلفن بین‌المللی (VoIP)
پهنای باند
خدمات اتصال نقطه به نقطه
خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها
خدمات مرکز داده‌ها
راهکارهای‌امنیتی‌اینترنتی(Kaspersky)
پروژه‌ها و راهکارهای خاص

زرگ‌ترین شرکت ارایه کننده اینترنت پرسرعت کشور است که با همراهی بیش از ٩۰۰ نفر نیروی انسانی کارآزموده در دفتر مرکزی و هزاران نفر در دفاتر نمایندگی و دفاتر فروش، خدمات خود را در سراسر کشور ارایه می‌دهد. این مجموعه با تلاش بی‌وقفه موفق به کسب بیش‌ترین سهم بازار اینترنت پرسرعت در کشور گردیده است و مسیر رشد و تعالی خود را با جدیت دنبال می‌کند.
ADSL يا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوري است كه براي برقراري ارتباط پرسرعت و بدون قطعي با اينترنت ، طراحي و در اختيار كاربران اداری شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار گرفته است. با بهره گيري از اين فناوري كاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از يك خط تلفن ، به صورت دائم و با سرعتي بالا به اينترنت متصل شوند.
در توضيح اين فناوري و استفاده 2 منظوره از يك خط تلفن بايد گفت ، اساس اين فناوري استفاده از فضاي خالي سيم هاي مسي تلفن است .بدين ترتيب كه سيم مسي تلفن همانند لوله است كه هنگام استفاده از تلفن براي مكالمه هاي صوتي ، تنها قسمت اندكي از فضاي آن به كار گرفته و مشغول مي شود بدين صورت به سادگي مي توان از فضاي خالي آن براي انتقال داده ها بهره گرفت .
در توضيح آن بايد گفت كاربران نيازي به استفاده از تجهيزات خاص و پيچيده اي ندارند و تنها با يك مودمadsl و يك تفكيك كننده (splitter) مي توانند به سادگي به اين فناوري دست پيدا كنند. جهت استفاده همزمان از صوت و ديتا لازم است فركانسهاي گفته شده از هم تفكيك گردد. براي اين منظور از اسپليتر استفاده ميگردد.
Adsl در واقع نوعي از dsl ها مي باشد كه ارتباط يا همان فركانس هاي قابل دسترسي نامتقارن بوده و سرعت دريافت داده ها به مراتب بيشتر از ارسال آنها خواهد بود و از آنجا كه سيگنال بر روي كابل هاي تلفن معمولي مسافت زيادي را نمي توانند طي كنند adsl در فواصل اندك قابل استفاده است كه معمولا كمتر از 5 كيلومتر مي باشد در adsl معمولي نرخ ارسال داده از 128 كيلو بيت بر ثانيه آغاز شده و در فاصله 1/5 كيلومتر (5000 فوت ) از دفتر مركزي يا پايانه اصلي،تا 8 مگابيت بر ثانيه افزايش مي يابد .حداقل نرخ دريافت داده نيز 64 كيلو بيت بر ثانيه مي باشد كه معمولا به 128 يا 256 كيلو بيت بر ثانيه نيز مي رسد.گفتني است كه در فناوري +adsl2 آسياتك سرعت انتقال داده بالاتر از adsl و مسافت قابل پوشش آن نيز بيشتر است در اين روش سرعت دسترسي به اينترنت تا 3 برابر بيشتر از روش adsl مي باشد .بدين منظور كه سرعت download داده هاadsl ،Mb/s8 و در روش +adsl2 حداكثر Mb/s25 يعني بيش از 3 برابر مي باشد نكته ديگر در فناوري +adsl2 آسياتك امكان ارائه خدمات به مشتركين تا مسافت 8 كيلومتر امكان پذير مي باشد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، اینترنت
جدیدترین آگهی‌ها