آگهی ویژه

فروش و عرضه عمده آیفن تصویری

عرضه عمده آیفون های تصویری commax با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب (ایفون رنگی و ایفن سیاه و سفید ).

گوشی کماکس مدل های 4hp2 و 4pn و CDV70
پنل تک واحدی 403f و df و 4BA
پنل 2 - 4 - 8 - 10 و ... واحدی
یک سال گارانتی تعویض و 5 سال خدمات

دفتر مرکزی تهران: 88505152 ( 10 خط )
امور اعطای نمایندگی: 09123504764


چشمی درب دیجتال
چشمی دیجیتال اکسی تک EXITEC مدل JY7043 دارای نمایشگر رنگی 4.3 اینچ با وضوح فوق العاده بالا میباشد . یکی از تمایز های این چشمی دیجیتال با نمونه های مشابه در بازار شفافیت و وضوح بالا در نمایشگر است . لازم به ذکر است که این چشمی دیجیتال مجهز به چراغ های مادون قرمز جهت دید در شب می باشد . حتی در زمانی که چراغ های ساختمان خاموش باشد چشمی دیجیتال شما فعال است و تصویری کامل و واضح به شما می دهد .
یکی از ویژگی های منحصر به فرد چشمی دیجیتال EXITEC مدل JY7043 داشتن سنسور حرکتی میباشد . این ویژگی امکان ضبط و ذخیره عکس تمام افرادی که از طبقه شما عبور می کند را به شما می دهد به عنوان مثال سارق وارد طبقه شما شده و بی صدا به سمت درب واحد شما می آید و مشغول بررسی قفل و موقعیت ساختمان میشود در این مواقع اهمیت وجود سنسور حرکتی بیش از پیش خود را نشان میدهد . به محض ورود شخص و تشخیص کوچکترین حرکتی نمایشگر چشمی دیجیتال فعال می شود و یک عکس از موقعیت به همراه ساعت و تاریخ ذخیره می کند . همانطور که در عکس روبرو مشاهده می کنید این چشمی درب دیجیتال دارای شاسی زنگ می باشد .
داشتن چراغ های مادون قرمز امکان نمایش تصویر در تاریکی مطلق را برای شما فراهم میکند . دیگر نگران خاموش بودن چراغ های ساختمان نباشید چشمی دیجیتال EXSITEC حتی در تاریکی تصویر با وضوح و کیفیت بالا به شما نمایش می دهد .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تاسیسات
جدیدترین آگهی‌ها