آگهی ویژه

نحوه ی تغییر حق امضاء شرکت

افرادی که در شرکت مجاز هستند قراردادها ،سفته ها،چک هاو...را امضا کنند توسط هیئت مدیره انتخاب می شوند که این افراد یک یا چند نفر می باشند .
حق امضا :
1-سفته ،چک،قرار داد هاو..
2-اوراق و مدارک عادی و اداری
هیئت مدیره می تواند حق امضا اسناد و اوراق عادی و اداری را از حق امضا اوراقی که دارای تعهد می باشند جدا کرده و هر یک را به شخص جداگانه ای بسپارد همچنین اعضای هیئت مدیره می توانند این حق امضا را فقط به یک نفر بسپارند .
افرادی که دارای حق امضا هستند را می توان از سهامداران،نماینده ی اشخاص حقوقی انتخاب کرد.
مدیر عامل که توسط هیئت مدیره انتخاب می شوند نیز دارای حق امضا می باشند و اوراقی مانند نامه های شرکت و اوراق عادی توسط انها به امضا می رسد همچنین مدیر عامل امضا اوراقی مانند چک ها ،اسناد و...که با امضای انها متعهد می شوند را بر عهده دارد .
چنان چه شرکت بخواهد مسئولیت حق امضا را تغییر دهد و به شخص دیگری واگذار کند صورت جلسه ای تنظیم می کند و ان را به مجمع عمومی عادی و هیات مدیره ی شرکت ارائه می دهد تا در صورت موافقت به شخص دیگری داده شود .



تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

قیمت: 00,000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، ثبت شرکت
جدیدترین آگهی‌ها