آگهی ویژه

فروش پودر گرافیت پولکی ، فلیک

فروش پودر گرافیت پولکی چینی و کره ای
با بسته بندی پلمپ یک تنی در کیسه جانبو
با دانه بندی مش ۴۰ الی مش ۱۵۰ آماده تحویل
با درصد خلوص کربن ۹۵+ / ۸۵+
پودر گرافیت پولکی جهت مصرف در صنایع محترم لنت سازی ، صنایع سیمی و ....
برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع محصولات گرافیتی با ما در تماس باشید

در تولید بوته‌ها، محصولات ابتدایی سیلیکون‌های خورشیدی، قایقک‌ها و قالب‌ها و سیستم‌های مختلف حرارت‌دهی، گرافیت و یا کامپوزیت‌های الیاف کربن (CFC) در مقیاس میکرونی و یا بعضا ابعاد بسیار بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیلد‌ها و الکترودها در کاشت یون[20]: پودر‌های ریز با دانسیته بالای گرافیت، از هم پاشیدگی بسیار کمی حتی در شرایط سخت عملکردی مانند بمباران یونی (هجوم ذرات) و یا درون پلاسما از خود نشان می‌دهند. اجزای فلزی در تجهیزات کاشت یون، در معرض سایش زیادی در نتیجه برخورد پرتوهای یونی قرار دارند. در این شرایط، حفاظ‌های مناسب گرافیتی می‌توانند از این اجزای فلزی حفاظت کنند.

خواص درونی گرافیت شامل هدایت الکتریکی بالا، جذب نور کم و پایداری شیمیایی زیاد، این ماده را به ماده‌ای مهم در زمینه کاربردهای بسیار پیشرفته همچون ایمپلنت‌های پزشکی مانند قلب مصنوعی ، ابزارهای منعطف الکترونیکی و صنایع هوافضا تبدیل می‌کند. از این قرار، بر اساس خواص ذکر شده از گرافیت، گرافن با استفاده از روش‌های فیزیکی و شیمیایی تولید شد. علاوه بر این،‌ سنتز گرافن اکساید (GO) از گرافیت توانست به روش‌های مختلف مبتنی بر اکسیدان کلرات‌های متفاوت و پرمنگنات انجام گیرد. امروزه، رایج‌ترین روش سنتز گرافن اکسید به شیوه هامر انجام می‌شود که در آن گرافیت به وسیله پتاسیم پرمنگنات (KMnO4) در یک سامانه اسید قوی اکسید می‌گردد. گرافن اکساید در مقایسه با گرافیت، فاصله صفحات از نوع Basal space بیشتری دارد. این فاصله بین صفحات ناشی از گروه‌های عاملی متصل به صفحه‌های آن، به ویژه گروه‌های اکسیژنی می‌شود. در ادامه، فرآیند کاهش گرافن اکساید می‌تواند به شیوه‌های شیمیایی، الکتروشیمیایی، حرارتی و امواج مایکرویو انجام پذیرد. خواص نهایی گرافن تهیه شده، هم به ماده آغازگر و هم به روش سنتز آن وابسته است.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها