آگهی ویژه

روکش نانو

فروش روکش نانو و کاربرد آن
از این روکش برای هوشمند نمودن تخته سیاه در کلاس های درس استفاده می شود .
روش کار بدین صورت است که ابتدا تخته سیاه را کاملا تمیز می کنیم طوری که هیچگونه برآمدی یا تو رفتگی روی تخته وجود نداشته باشد سپس با مهارت کاور را روی تخته سیاه می چسبانید که در این حالت شما می توانید بعنوان وایت برد از آن استفاده نمایید این روکش چون از جنس نانو می باشد هیچگونه رنگی را بخود نمی گیرد و براحت رنگ ماژیک از روی آن پاک می شود .
در حالت ایده آل با اضافه نمودن کیت هوشمند تخته را هوشمند می نمایید ودر این صورت شما صاحب تخته هوشمندی به ابعاد حدود 130 اینچ می باشید.

برای محافظت از محیط مرمریت ھا، گرانیت ھا، کاشی ھا و سرامیک ھا در برابر نفوذ لکه و آب می باشد.
این پوشش به آسانی بر روی این سطوح مرغوب پوششی کاملا" نامرئی در مقیاس نانو تشکیل داده به نحوی ازکیفیت و طراوت آن ھا محافظت نموده علاوه بر آن که این سطوح به صورت غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت و پذیرش ھر گونه لکه ارگانیکی می گرداند.
در مقیاس نانویی درآمده آن را مقاوم در برابر اشعه مخربUV و پذیرش ھر گونه لکه ارگانیکی می گرداند.

انعکاس شدید نور پروژکتور از روی وایت بردهای معمولی در کلاس های درس، مشکل شایع آموزش الکترونیکی به حساب می آیند.برای جلوگیری از انعکاس نور معمولا از پرده نمایش استفاده می شود و مشکل اصلی پرده نمایش ها نیز عدم امکان نوشتن با ماژیک روی آن می باشد!

روکش نانو ،پرده نمایشی است که هیچ انعکاسی نداشته و امکان نوشتن با ماژیک وایت برد روی آن وجود دارد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، اداری
جدیدترین آگهی‌ها