آگهی ویژه

مشاورۀ اداری - مالی و پرسنلی

بسمه تعالی

قابل توجه مدیران عامل محترم شرکتها

با سلام
احتراماً به استحضار میرساند:
شرکت" همراهان صنعت پدیده" با کادری کارآزموده و مجرب و سوابق کاری درخشان و پر افتخار آمادگی خود را جهت همکاری با آن شرکت در جهت ارائه خدمات ذیل اعلام می دارد:
1-خدمات مالی و حسابداری شرکت به همراه ایجاد ساختارهای مالی و نظام نامه های منطبق با فعالیت شرکت ، حسابرسی ، امور مربوط به دارائی و بیمه تأمین اجتماعی.
2-خدمات اداری و پرسنلی به همراه ایجاد ساختارهای اداری و دستورالعمل ها و شرح وظایف منطبق با فعالیت شرکت و امور مربوط به وزارت کار و امور اجتماعی.
این شرکت جهت همراهی و همدلی با مدیران محترم اجرائی و مدیریت محترم عامل آن شرکت ، آمادگی انجام وظایف و ایفای نقش مدیران مالی و اداری کارآمد و مسئول در ساختار سازمانی شرکت را دارا بوده و در تلاش است تا با تبادل اطلاعات ، ارائه پیشنهادات و تشریک مساعی با مدیران محترم عامل و اجرائی شرکت ها ، در راستای برقراری نظم و انضباط مالی و اداری ، ایجاد و حفظ فضای مطلوب و قانونمند متکی بر ضوابط توأم با روابط پسندیده اجتماعی و انسانی و نهایتا پیشبرد اهداف مالی و اداری مدیریت محترم شرکت ، گام کوچکی برداشته و در توسعه اقتصادی و افزایش روزافزون بهره وری شرکت مفید فایده واقع گردد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، حسابداری
جدیدترین آگهی‌ها