آگهی ویژه

مرکز آموزش تعمیرات اسکنر

آموزش تعمیرات اسکنر
اسکنر به تنهایی دستگاهی برای تولید عکس و متن و انتقال آن به پرینتر و یا رایانه می‌باشد. اسکنر وسیله ای است جهت ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و غیره که جزء دستگاههای ورودی (Input) در تکنولوژی IT محسوب می شود. ممکن است به تنهایی و یا بر روی یک دستگاه مانند پرینتر و یا فتوکپی نصب باشد.
در این دوره که توسط کارشناسان مجتمع آموزشی "کامتک" برگزار می شود فقط به نوع تک کاره اسکنر پرداخته می شود و کارآموز پس از طی دوره یک تعمیرکار حرفه ای تعمیرات اسکنر می شود.
جهت یادگیری تعمیرات اسکنر های سایر دستگاه ها باید در دوره های آموزش تعمیرات پرینتر و یا آموزش تعمیرات فتوکپی شرکت کنید.
سیلابس های آموزش تعمیرات اسکنر :
آموزش علمی و عملی شناخت انواع اسکنر و ساختار آن
آموزش باز و بست کاور اسکنر
آموزش تعویض لامپ اسکنر
آموزش تعویض سی سی دی
آموزش نصب اسکنر بر روی پی سی
آموزش نصب اسکنر و درایورهای مختلف
آموزش باز و بست موتورها
آموزش تمیز نمودن و تعویض سنسور های اسکنر
اسکنرها از نظر ساختار و مصرف به انواع زیر طبقه بندی می شوند.

آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر
شماره تماس: 09192703053
شرکت انفورماتیک کامتک
-----------------------
آدرس سایت: tamiraat.net/office/pages/scanner-repair-training
چند نکته درباره نحوه برگزاری دوره آموزش تعمیرات اسکنر:
کلاسهای آموزش تعمیرات اسکنر به صورت خصوصی برگزار میشود. مدت زمان آموزش تعمیرات اسکنر یک هفته هر روز و روزی ۱ ساعت می باشد. در پایان دوره آموزش تعمیرات اسکنر کارآموزان آشنای کامل با قطعات سخت افزاری اسکنرها و عیب یابی و تعمیر آنها می باشند. دوره آموزش تعمیرات اسکنر به صورت عملی و کاملا کارگاهی می باشد. در صورتیکه دوره آموزش تعمیرات پرینتر و ماشینهای اداری را بگذرانید دوره آموزش تعمیرات اسکنر به صورت رایگان برگزار میشود.

آموزش تعمیرات اسکنر دستی،‌ روش تعمیر اسکنر اچ پی، آموزش تعمیر اسکنر صنعتی، آموزش تعمیر اسکنر کنون، آموزشگاه تعمیرات اسکنر، آموزش تعمیر ماشینهای اداری، آموزش تعمیر پرینترهای اسکنر، آموزش تعمیر برد اسکنر، آموزش تعمیر اسکنر اپسون، روش تعویض لامپ اسکنر، آموزش تعویض شیشه اسکنر، آموزش تعمیر اسکنر دستگاه فتوکپی، آموزش تعمیر اسکنر دستی و آموزش تعمیر لوازم اداری در آموزشگاه کامتک میباشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها